رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 بهمن 1393 - 14:37
  • کد خبر : ۴۶۶۸
  • چاپ خبر : علی زندوکیلی: انرژی بالایی برای نخستین کنسرتم دارم

علی زندوکیلی: انرژی بالایی برای نخستین کنسرتم دارم

صفحه موسیقی: علی زندوکیلی درباره‌ی اولین کنسرتش در تهران اظهار کرد:‌ انرژی بالایی برای نخستین کنسرت مستقلم در تهران دارم. این خواننده در تاریخ 5 و 6 اسفندماه سال جاری برای نخستین بار در تهران و در تالار وحدت به صورت انفرادی و با همراهی ارکسترش روی صحنه خواهد رفت و این در حالی است […]

صفحه موسیقی: علی زندوکیلی درباره‌ی اولین کنسرتش در تهران اظهار کرد:‌ انرژی بالایی برای نخستین کنسرت مستقلم در تهران دارم.

این خواننده در تاریخ 5 و 6 اسفندماه سال جاری برای نخستین بار در تهران و در تالار وحدت به صورت انفرادی و با همراهی ارکسترش روی صحنه خواهد رفت و این در حالی است که سامان احتشامی، نوازنده‌ی پیانو او را در این اجرا همراهی خواهد کرد.

به گفته‌ی دست‌اندرکاران این کنسرت، دو روز پس از آغاز بلیت‌فروشی کنسرت، حدود نیمی از بلیت‌های این برنامه به فروش رسیده است.

علی زندوکیلی در این‌باره گفت: به هر حال همیشه اجراهای اول انرژی خوبی برای یک خواننده است و من هم انرژی بالایی برای نخستین کنسرتم دارم.

او افزود: امیدوارم این انرژی و حس خوب را بتوانم به سالن منتقل کنم و قطعا انرژی خوبی هم از حاضرین دریافت کنم تا بتوانم، برنامه‌ای در خور توجه را ارائه کنم.

این در حالی است که این خواننده در تاریخ 24 بهمن ماه در تالار حافظه شیراز و در قالب افتتاحیه‌ی جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهد داشت.

بلیت‌فروشی تهران این کنسرت از طریق سایت «تیوال» از ظهر دیروز آغازشده است و علاقه‌مندان می‌توانند، جهت تهیه‌ی بلیت از طریق این سایت، بلیت خریداری کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه