رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 بهمن 1393 - 17:12
  • کد خبر : ۴۶۷۲
  • چاپ خبر : اهورا ایمان با قصه آمد/ انتشار قطعه جدید

اهورا ایمان با قصه آمد/ انتشار قطعه جدید

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اهورا ایمان بعد از سال‌ها ترانه‌سرایی و همکاری با خوانندگان و آهنگسازان مختلف بالاخره تصمیم گرفت یکی از این ترانه‌ها را با صدای خود منتشر کند و در دسترس علاقه مندان قرار دهد. این تک قطعه “قصه این جوری نبودکه” نام دارد که ترانه و ملودی آن از سروده‌ها و ساخته‌ای این […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اهورا ایمان بعد از سال‌ها ترانه‌سرایی و همکاری با خوانندگان و آهنگسازان مختلف بالاخره تصمیم گرفت یکی از این ترانه‌ها را با صدای خود منتشر کند و در دسترس علاقه مندان قرار دهد.

این تک قطعه “قصه این جوری نبودکه” نام دارد که ترانه و ملودی آن از سروده‌ها و ساخته‌ای این ترانه سرا – خواننده است و تنظیم آن توسط پدرام کشتکار انجام شده است. همچنین احسان نی زن به عنوان نوازنده ویلن در کنار وی حضور دارد. میکس و مستر آن را نیز انوشیروان تقوی به عهده داشته است.

اهورا ایمان از ترانه سرایان بنامی است که تاکنون با خوانندگانی همچون مانی رهنما، ناصر عبدالهی، سالار عقیلی، نیما مسیحا، علیرضا افتخاری، محمداصفهانی و… و آهنگسازانی همچون بابک زرین، پدرام کشتکار، محمدرضا چراغعلی، علیرضا کهن دیری، می‌رفتحی، امید کرامتی و… همکاری داشته است.

این قطعه را از اینجا بشنوید:

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه