رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 بهمن 1393 - 10:23
  • کد خبر : ۴۶۰۷
  • چاپ خبر : یک سانس به کنسرت گروه «لیان بوشهر» اضافه شد

یک سانس به کنسرت گروه «لیان بوشهر» اضافه شد

صفحه موسیقی: کنسرت گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان به دلیل استقبال تماشاگران برای یک نوبت دیگر تمدید شد. پیش از این قرار بود این گروه موسیقی بوشهری تنها در یک سانس به اجرای برنامه بپردازد اما به‌ جهت استقبال مخاطبان علاوه براجرای ساعت 19 جمعه 17 بهمن ماه در ساعت 21:30 نیز […]

صفحه موسیقی: کنسرت گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان به دلیل استقبال تماشاگران برای یک نوبت دیگر تمدید شد.

پیش از این قرار بود این گروه موسیقی بوشهری تنها در یک سانس به اجرای برنامه بپردازد اما به‌ جهت استقبال مخاطبان علاوه براجرای ساعت 19 جمعه 17 بهمن ماه در ساعت 21:30 نیز  میزبان تماشاگران خواهد بود.

سید علی میرمحمدی تهیه کننده این کنسرت موسیقایی گفت: موسیقی محلی نشان‌دهنده فرهنگ و آداب و رسوم مردم هر منطقه است و به‌خاطر گستردگی و تنوع خود می‌تواند برای مخاطبان، جذاب باشد و گواه این گفته همین‌که همه بلیت‌های کنسرت آنها، در کمتر از چهار روز به فروش رفته است. پس مردم علاقه‌مند شنیدن این نوع موسیقی هستند و خوب است متولیان فرهنگی زمینه رشد و بالندگی موسیقی نواحی را پدید آورند.

مدير برگزارى كنسرت گروه لیان معتقد است: استقبال از این گروه، قابلیت موسیقی نواحی را نشان می‌دهد. نوعی از موسیقی که اگر به آن پرداخته شود، می‌تواند نويدبخش اتفاقات خوب در این زمینه و اقبال جوانان به اين سبك از موسيقى باشد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه