رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 بهمن 1393 - 10:39
  • کد خبر : ۴۶۲۱
  • چاپ خبر : پوریا نیکپور مهمان افتخاری برنامه هزار صدا

پوریا نیکپور مهمان افتخاری برنامه هزار صدا

صفحه موسیقی- مینا آتشی: برنامه هزارصدا، این بار با داوری مانی رهنما، بابک زرین و افشین مقذم و اجرای افتخاری پویا نیکپور برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی این برنامه که سومین برنامه از دور جدید آن در بخش پاپ است، ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار […]

صفحه موسیقی- مینا آتشی: برنامه هزارصدا، این بار با داوری مانی رهنما، بابک زرین و افشین مقذم و اجرای افتخاری پویا نیکپور برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی این برنامه که سومین برنامه از دور جدید آن در بخش پاپ است، ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و مطابق معمول این سری از برنامه، هشت خواننده جوان یک اثر خود را جلوی کار‌شناسان آهنگسازی، آواز و ترانه و تماشاگران حاضر در سالن خلیج فارس اجرا می‌کنند و در پایان نفرات برگزیده کار‌شناسی و مردمی انتخاب و به فینال را پیدا خواهند کرد.

همچنین در پایان برنامه پویا نیکپور، آهنگساز، خواننده و رهبر ارکس‌تر مشهور موسیقی، قطعاتی از آخرین ساخته‌های خود را به عنوان خواننده مه‌مان برای حضار اجرا خواهد کرد.

این برنامه میان برنامه‌های دیگری هم خواهد داشت که از آن جمله آن تجلیل از بزرگان موسیقی و اجراهای افتخاری دیگر است.

هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی هرچه بیشتر چهره‌های جوان موسیقی ست و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه حوزه موسیقی و هنر است. این برنامه در دو بخش پاپ و موسیقی اصیل ایرانی، دومین و چهارمین شنبه هر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و این برنامه، استثنائا به جای یازدهم بهمن، در عصر روز ۱۸ بهمن برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه