رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 بهمن 1393 - 11:02
  • کد خبر : ۴۴۴۱
  • چاپ خبر : یک کنسرت با یک رونمایی / « سه عود » منتشر شد

یک کنسرت با یک رونمایی / « سه عود » منتشر شد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: کنسرت موسیقایی «سه عود» به سرپرستی و آهنگسازی شهرام غلامی سه شنبه شب 30 دی ماه در حضور قابل توجه تماشاگران در تالار رودکی برگزار شد. در این کنسرت موسیقایی که یک نوع رونمایی از آلبوم «سه عود» نیز محسوب می شد شهرام غلامی عود و خواننده ، امید توفیقی عود، آذرنوش […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: کنسرت موسیقایی «سه عود» به سرپرستی و آهنگسازی شهرام غلامی سه شنبه شب 30 دی ماه در حضور قابل توجه تماشاگران در تالار رودکی برگزار شد.

در این کنسرت موسیقایی که یک نوع رونمایی از آلبوم «سه عود» نیز محسوب می شد شهرام غلامی عود و خواننده ، امید توفیقی عود، آذرنوش خدامی عود و بهنام معصومی سازهای کوبه ای گروه اجرایی این کنسرت موسیقایی را تشکیل می دادند.

همزمان با برگزاری این کنسرت موسیقایی که که طی روزهای 29 و 30 دی ماه در تالار رودکی برگزار شد از آلبوم « سه عود» به آهنگسازی شهرام غلامی و نوازندگی شهرام غلامی، امید توفیقی ، یاسمین شاه محمدی و بهنام معصومی نیز رونمایی شد.

براساس این گزارش در بخش اول کنسرت قطعات سماع دیوانه، صبحگاه، کویر، بلوچ، شیدایی و یک قطعه ساز و آوازی به نوازندگی و خوانندگی شهرام غلامی اجرا شد

غلامی در بخش اول این کنسرت خطاب به تماشاگران گفت: بسیار خوشحالم که می توانیم امشب هم در کنار شما برنامه ای را اجرا کرده و با شما تقسیم کنیم. من واقعا غیر از این چیز دیگری نمی توانم بگویم جز اینکه از شما برای حضور در این کنسرت موسیقایی تشکر کنم.

این نوازنده و آهنگساز ادامه داد: از گذشته در فکر تشکیل یک آنسامبل عود بودم که درابتدا این ایده به صورت همنوازی با عودی دیگر عملی کردم، که از نتیجه کار راضی نبودم. به همین جهت عود سومی را به گروه اضافه کردم که به نظرم منطقی تر و دلنشین تر آمد بنابراین قطعاتی را ساختم و برای گروه تنظیم کردم که نتیجه این تجربیات قطعاتی است که امروز می شنوید.

در بخش دوم کنسرت نیز قطعه های سلوک، سرمستی، برفراز لاجورد، لیلی، رقص بهار برای علاقه مندان اجرا شد که این قطعه ها نیز با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

شهرام ناظری، حسین بهروزی نیا، اردشیر کامکار، کریستف رضاعی، پیمان یزدانیان، حسام اینانلو، هانا کامکار، علی قمصری، پیمان میرآقاسی و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان ویژه کنسرت « سه عود» به تهیه کنندگی افشین معصومی بودند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه