رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 بهمن 1393 - 16:43
  • کد خبر : ۴۴۶۳
  • چاپ خبر : جدول جشنواره فجر منتشر شد / بلیت‌فروشی‌ جشنواره موسیقی فجر از فردا آغاز می‌شود

جدول جشنواره فجر منتشر شد / بلیت‌فروشی‌ جشنواره موسیقی فجر از فردا آغاز می‌شود

صفحه موسیقی-مینا آتشی: جدول اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به صورت رسمی منتشر شد. به نقل از روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در این جدول اجراهای این دوره از جشنواره به تفکیک بخش و ژانر به چشم می‌خورد. در سی امین جشنواره موسیقی فجر ۱۱۹ گروه در قالب […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: جدول اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به صورت رسمی منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در این جدول اجراهای این دوره از جشنواره به تفکیک بخش و ژانر به چشم می‌خورد.

در سی امین جشنواره موسیقی فجر ۱۱۹ گروه در قالب گروه نوازی و تکنوازی در دو بخش رقابتی و جنبی به روی صحنه خواهند رفت.

در بخش رقابتی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی ۱۰ گروه، ‌در بخش موسیقی کلاسیک غیرایرانی ۶ گروه و در بخش آواز جمعی ۸ گروه به اجرا می‌پردازند.

بخش جنبی جشنواره نیز در شاخه‌های بین الملل، پاپ، نواحی، موسیقی ایرانی، ‌بانوان، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان و کودک برگزار می‌شود به طوری که ۱۰ گروه و تکنواز در شاخه بین الملل، ۱۳ گروه در شاخه پاپ، ۸ گروه در شاخه موسیقی نواحی، ۷ گروه در شاخه بانوان، ۱۳ نوازنده و گروه در شاخه نسلی دیگر، ۲۴ گروه و نوازنده در شاخه استعدادهای درخشان و ۳ گروه در شاخه موسیقی کودک و نوجوان ۱۶ گروه نیز در بخش جنبی و خارج از این بخش بندی‌ها به روی صحنه می‌روند.

بلیت فروشی تمامی اجراهای جشنواره موسیقی سی‌ام از فردا ۲ بهمن ماه ساعت ۸ صبح از طریق سایت ایران کنسرت و تمامی مراکز معتبر فروش بلیت، آغاز می‌شود.

همچنین بلیت اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فردا پنج شنبه ۲ بهمن ماه ساعت ۸ صبح در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

بلیتهای این دوره از جشنواره به صورت گیشه‌ای و اینترنتی قابل فروش است بر این اساس فروش بلیت‌ها از فردا پنج شنبه ۲ بهمن ماه از طریق سایت www. iranconcert. com و تمامی مراکز معتبر فروش بلیت آغاز می‌شود.

سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.

12

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه