رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 بهمن 1393 - 12:55
  • کد خبر : ۴۴۴۶
  • چاپ خبر : باری دیگر ؛ کنسرت هیجان انگیز امید حاجیلی … و این بار عکس سلفی با هواداران !

باری دیگر ؛ کنسرت هیجان انگیز امید حاجیلی … و این بار عکس سلفی با هواداران !

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید : کنسرت امید حاجیلی دوشنبه 29 دی ماه ساعت 22:05 سالن میلاد (نمایشگاه بین المللی تهران) هواداران بدون شک منتظر کنسرتی پر از انرژی و شاد بودند . این انتظار هم به دلیل سبک آهنگ های امید حاجیلی است . استیج در انتظار حضور امید حاجیلی و گروهش بود […]

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید :

کنسرت امید حاجیلی دوشنبه 29 دی ماه ساعت 22:05 سالن میلاد (نمایشگاه بین المللی تهران)
هواداران بدون شک منتظر کنسرتی پر از انرژی و شاد بودند . این انتظار هم به دلیل سبک آهنگ های امید حاجیلی است .
استیج در انتظار حضور امید حاجیلی و گروهش بود تا اینکه کلیپی از ریمیکس چند قطعه ی پرطرفدار امید حاجیلی پخش شد و با استقبال شدید هوادارانش روبرو شد .
بعد از پخش کلیپ و با تشویق هوادارن خواننده ی محبوبشان با خواندن قطعه ی *وای وای* به روی استیج آمد .
بعد از اجرای این آهنگ امید حاجیلی به هوادارنش خوش آمد گفت و از حضوشان و حمایتشان تشکر کرد . برخورد کاملا دوستانه ی امید حاجیلی و طناز بودنش باعث شکل گرفتن ارتباطی خیلی قوی بین خودش و هوادرانش شد . او از طرفدارانش خواست تا کف دستهایشان از دست زدن قرمز شود و صدایشان فردا از جیغ زدن های امشب حتما بگیرد !
قطعه ی بعدی * ربابه * باز هم با استقبال پرشور هوادارن اجرا شد . بعد از اتمام این قطعه امید حاجیلی به معرفی کردن تعدادی از میهمانان کنسرتش پرداخت .
قطعات بعدی که توسط امید حاجیلی اجرا شد : دوست دارم – عشقه منی –  باغ مولوی ( این قطعه تقدیم شد به  زنده یاد ناصر عبداللهی . امید حاجیلی از همکاری هایش در سالهای قبل با او گفت و با این جمله : مطمئنم ناصر همین الان در جمع ما حضور داره و من هم از حضورش انرژی می گیرم به اجرای این قطعه پرداخت – برای عاشقی دیره – دلبر سیاه ( قبل از اجرای این قطعه امید حاجیلی از محسن شریفیان نوازنده ی ساز *نی انبان* دعوت کرد تا در اجرای این آهنگ او را همراهی کند . امید حاجیلی این قطعه را خطرناک ! خطاب کرد و از هوادارانش در خواست کرد با دست هایشان به صورت بندری او را همراهی کنند) – پخش شدن آهنگ تولد و روبوسی و هدیه دادن امید حاجیلی به محسن شریفیان به مناسبت روز تولدش – جدایی قطعه ای با زبان ترکی ( فیروز ویسانلو با دعوت امید حاجیلی به روی استیج رفت تا در اجرا گروه را همراهی کند . این قطعه تقدیم شد به زنده یاد مرتضی پاشایی) – قطعه ای جدید از آلبوم جدید * در دل یه عشقی دیرینه دارم * – دلبر –  بری باخ ( با دعوت امید حاجیلی استاد اسد اللهی به همراه پسرش به روی استیج آمدند و با نواختن ساز ناقاره هنرنمایی کردند و بسیار زیاد مورد تشویق هواداران قرار گرفتند و استاد اسداللهی شروع به  نواختن قطعه * بری باخ * کردند که امید حاجیلی هم قسمتی از این شعر را اجرا کرد – عاشقتم – بوم بوم – بیا بریم کوه – افتاد ( قبل از اجرای این اهنگ وقت تمام شده بود اما امید حاجیلی اصرار داشت تا اجرا ادامه داشته باشد و از هوادارانش خواست تا با تشویق کردن مسئولین سالن آنها هم اجازه اجرای دو قطعه دیگر را بدهند و این آهنگ هم با استقبال هواداران اجرا شد-در پایان امید حاجیلی قطعه ی دلبر را بدون موزیک و با همراهی هوادارانش اجرا کرد و بعد از اتمام این قطعه از طرفدارانش تشکر کرد که با حضورشان به او انرژی می دهند  و بعد از همه خداحافظی کرد )
در این اجرا میهمانان زیادی حضور داشتند از جمله : پدر و مادر امید حاجیلی . شهاب رمضان . بابک جهانبخش . فرزاد حسنی . کمند امیرسلیمانی . بهاره رهنما .  سام نوری . یاشار خسروی . علی اوجی و ….
از نکات قابل ذکر در این اجرا باید به رفتار بسیار خوب امید حاجیلی با هواداران ، میهمانان و عوامل گروهش اشاره کرد. معرفی دقیق و بسیار خوب همکارانش ؛ شوخی کردن با میهمانانش در زمان معرفی آنها  و …
اتفاق جالب در این اجرا عکس سلفی امید حاجیلی با تمام هوادارانش بود . بدون هیچ شکی باید گفت امید حاجیلی هم در اجرا هم در موسیقی متفاوت و خاص است .
در پایان می توانید عکس های شبنم نایبی از این اجرا را مشاهده نمایید :

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه