رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 دی 1393 - 13:39
  • کد خبر : ۴۳۹۷
  • چاپ خبر : بی شک فرزاد ؛ روی استیج یک آرتیست است

بی شک فرزاد ؛ روی استیج یک آرتیست است

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید : آخرین جمعه از اولین ماه زمستان  26 دی ماه / ساعت 30 :18 سالن میلاد نمایشگاه تهران دومین شب اجرای فرزاد فرزین ، گروه شوک این کنسرت هم مثل کنسرت های روزهای گذشته با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد . در طول زمان تاخیر هوادارن با تشویق کردن […]

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید :

آخرین جمعه از اولین ماه زمستان  26 دی ماه / ساعت 30 :18
سالن میلاد نمایشگاه تهران
دومین شب اجرای فرزاد فرزین ، گروه شوک
این کنسرت هم مثل کنسرت های روزهای گذشته با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد . در طول زمان تاخیر هوادارن با تشویق کردن گروه شوک خواستار حضورشان روی سن بودند. نکته قابل توجه صحبت های هواداران ( کنجکاوی آنها از دکور روی سن و همچنین پش بینی نمایش فرزاد فرزین به همراه گروهش ) بود.
ساعت 19:15 سالن تاریک و روی سن روشن شد و قطعه برو برو به همراه کلیپ و با تشویق شدید هوداران پخش شد .
صدای فرزاد فرزین شنیده می شد اما از خودش خبری نبود جز چهار دیوار شیشه ای و مات که پشت همه ی آنها سایه ی در حال رقص بدن فرزاد فرزین دیده می شد تا اینکه یکی از دیوار ها شکسته شد و فرزاد فرزین در حال اجرای قطعه برو برو روی سن آمد.
قطعاتی که در بخش اول اجرا شدند : برو برو / بیا بیا / کی می تونه / کوچه ها / دوریت / عاشق / برگرد / من و تو نام داشتند . نکته قابل توجه و مثبت این بخش انتخاب قطعات به صورت یک آهنگ شاد و یک آهنگ غمگین بود . اکثر آهنگ های این بخش با استقبال و همخوانی هواداران همراه بود به خصوص ( کوچه ها و دوریت ) .
در این بخش فرزاد فرزین از کوشان حداد (تنظیم کننده) و همچنین یاشار خسروی (نوازنده ساکسیفون) تشکر ویژه ای کرد.
فرزاد فرزین از تماشاچیان برنامه در خواست کرد در تایم استراحت بخش اول به موسیقی ترکیبی گروهش که در اصل برای معرفی گروه بود گوش بدهند که این قطعه به همراه ریمیکسی از چند اثر فرزاد فرزین به شدت مورد استقبال هوادارن قرار گرفت.
بعد از گذشت پانزده دقیقه فرزاد فرزین با لباسی جدید و با اجرای قطعه ” شوخی ” به روی استیج آمد. به دلیل ملودی و فضای متفاوت این قطعه استقبال زیادی از این اثر نشد.
قطعه های بعدی که توسط فرزاد فرزین اجرا شد و می توان گفت تمام آنها مورد استقبال قرار گرفت : نگرانتم – ای وای – شخصی – هدفون – بچه – احساس من – ماه عسل و با تو  بود . به ویژه قطعه ماه عسل ؛ بچه و نگرانتم .
نکته ای که در پایان باعث ناراحتی هوادارن شد بی مقدمه تمام شدن کنسرت و همچنین رفتن زود به هنگام فرزاد فرزین از روی استیج بود. از میهمانان این برنامه که فرزاد فرزین از آنها تشکر کرد می توان به حضور محمدرضا فروتن . یاحا کاشانی و علیرضا طلیسچی اشاره کرد .
نکته مثبت در این اجرا انتخاب های درست فرزاد فرزین بود تا حدی که طرفدارانش  از او آهنگی درخواست نکردند چون به سلیقه ی آنها بسیار توجه شده بود . فرزاد فرزین را بدون شک باید از نظر  نوع اجرا و تسلطش در روی سن  یک آرتیست در بین خواننده های داخلی دانست .
به امید موفقیت برای فرزاد فرزین و گروه شوک ؛ شما را به تماشای عکس های اختصاصی سایت صفحه موسیقی از این اجرا دعوت می نماییم ؛ عکس های آنا عبدی را در ذیل از نظر می گذرانید :

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه