رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 دی 1393 - 20:38
  • کد خبر : ۴۳۴۸
  • چاپ خبر : یک شب به یاد ماندنی با گروه سون 7

یک شب به یاد ماندنی با گروه سون 7

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید : ساعت 18:30 سه شنبه  23 دی ماه سالن میلاد پذیرای هواداران گروه سون 7 بود . هواداران بی صبرانه منتظر حضور گروه محبوبشان روی صحنه بودند و به علت تاخیر در شروع برنامه هرچند دقیقه یکبار با تشویق کردن – و جیغ زدن !! – انتظارشان را به […]

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید : ساعت 18:30 سه شنبه  23 دی ماه سالن میلاد پذیرای هواداران گروه سون 7 بود . هواداران بی صبرانه منتظر حضور گروه محبوبشان روی صحنه بودند و به علت تاخیر در شروع برنامه هرچند دقیقه یکبار با تشویق کردن – و جیغ زدن !! – انتظارشان را به گوش اعضای گروه می رساندند.
بعد از 45 دقیقه تاخیر اعضای گروه سون  به روی سن آمدند و با اجرای قطعه ی « همش به تو فکر می کنم » اجرای خود را آغاز نمودند . اجرای این آهنگ با استقبال بسیار زیاد و همخوانی هواداران روبرو شد.
بعد از اتمام این آهنگ آرش قنادی از طرف کل گروه به تمامی مخاطبین خود ؛ خوش آمد گفت و به دلیل تاخیر در شروع اجرا با این جمله “بدون شک ما خودمون باعث شدیم تاخیر در اجرا باشه چون بعد از سه ماه در کنار شما هستیم و اولین اجرای ماست ”  از همه  هواداران معذرت خواهی کرد .
آهنگ دوم تیتراژ سریال زمانه بود که باز هم با استقبال و هم صدایی حاضرین اجرا شد. آرش قنادی بعد از اتمام این آهنگ از شرایط نامساعد و نبود امکانات سالن گلایه کرد و خواستار فراهم شدن شرایطی بهتر در اجراهای آینده شد.

در معرفی اجرای آهنگ سوم آرش قنادی گفت : این اولین آهنگ ما سه نفر بود / هشت سال پیش خودم این ملودی رو زدمو … /

این بار آهنگ ستاره  با استقبال و همخوانی هوادارن اجرا شد و نکته قابل توجه احساساتی شدن آرش قنادی بود . آهنگ بعدی “باور” بود و بعد از اجرای این قطعه هواداران به شدت درخواست آهنگی شاد کردند و امیر قنادی در جواب گفت : «هنوز اول برنامه است کلی آهنگای شاد قراره بهتون تقدیم کنیم» که با تشویق شدید طرفدارانشان مواجه شد و بلافاصله گروه شروع به نواختن آهنگ  ” ادعا ” کرد و این آهنگ فضای خیلی پر انرژی به هواداران حاضر در سالن میلاد داد .
بعد از اجرای این آهنگ شاد آرش قنادی از برادرش و بهروز علی یاری به خاطر ملودی های زیبایشان تشکر کرد. سه قطعه ی بعدی  : خواهش ، نرو خواهش می کنم و یه راهی پیش روم بزار بود . بعد از اجرای این قطعات آرش قنادی از شرایط خوب گروه سون ابراز خوشحالی کرد و گفت :  خوشحالم ما هیچ مشکلی برای اجرای کنسرت در هیچ شهری نداریم  و این بهترین اتفاق برای ماست و تاکید کرد ما یک گروه هستیم که همه مثل برادر در کنار هم تلاش می کنیم و اگر آثاری کم و در مدت زمان طولانی تولید می کنیم به دلیل سخت گیری خودمون در ساخت قطعات است چون برای ما بسیار مهمه با چه اثری از هوادارانمون پذیرایی کنیم .
آهنگ بعدی که اجرا شد ” یه لحظه چشماتو ببند ” بود که آرش قنادی گفت : ساخت این قطعه یک سال و نیم طول کشید و خودم هم بسیار این اثر رو دوست دارم چون با تمام عشقمون این آهنگ رو ساختیم و خوشحالم با استقبالتون از این آهنگ به ما خسته نباشید گفتید . دوستتون داررریم !! قطعه ی بعدی بوی عید بود و به خوبی اجرا شد . آرش قنادی از ترانه سرای اکثر قطعاتش علیرضا پیروزی تشکر کرد و هواداران هم با تشوق هایشان از وی تشکر کردند.
اتفاق عجیبی به نظر روی صجنه افتاده بود که گروه مدام در حال رفت و آمد بودند و هیچکس پشت میکروفن نبود تا کیارش پوزشی با سازی که انتخاب کرده بود به هواداران گفت : همیشه دوست داشتیم خودمون هم ساز دستمون بگیریم و در روی صحنه ساز بزنیم و آهنگی آماده کردیم که ریمیکس چند آهنگ مطرح شاد و پر انرژی خارجیه .
آهنگ توسط نوازندگان شروع شد و سالن را به مرز انفجار رسانید ( !! ) ؛ در واقع یک ریمیکس فوق العاده خوب با ابتکار  گروه سون اجرا شد .
بلافاصله بعد از اجرای ریمیکس پر انرژی  آهنگ بی تو می میرم اجرا شد و بعد از آن به درخواست آرش قناد تک تک نوازندگان ساز به دست با معرفی آرش قنادی شروع به نواختن کردند و هوادران هم آنهارا تشویق می کردند و بیشترین استقبال از هنر  نوازنده ی درامز بود که یک تنه برای چند دقیقه  سالن رو به لرزه در آورد !
بعد از معرفی اعضای گروه آرش قنادی از تهیه کننده آثارشان و همچنین مسئولین برگزاری کنسرت تشکر کرد .
قطعه بعدی که اجرا شد ” عشقه من ” بود ؛ بعد از اجرای این قطعه و با توجه به اتمام زمان آرش قنادی گفت : آهنگی رو تقدیمتون می کنم که مطمئن هستم هیچوقت دیگه نمی تونیم مثل این آهنگ بسازیم و این آهنگ رو امشب تقدیم میکنم به کسایی که سالگرد ازدواجشونه  یا در تشرف ازدواج هستند یا تولدشون هست و از مسئولین سالن درخواست کرد کلیپ این قطعه روی تمامی مانیتورها نمایش داده بشه و در یک لحظه سالن بسیار سرشار از احساس و آرامش شد و قطعه واست می میرم با همخوانی تک تک هواداران به بهترین شکل اجرا شد. در آخر با درخواست هواداران قطعه ی شاد و پر طرفدار دوستت دارم اجرا شد و با تشویق حاضرین گروه و هواداران سالن میلاد را ترک کردند .
این کنسرت کاملا ً هوشمندانه توسط آرش قنادی هدایت و برگزار شد ؛ اتفاقی که کمتر در کنسرت های دیگر شاهدش هستیم . انتخاب و چینش خوب قطعات ، تنوع در ملودی ها ، تک نوازی های بسیار به موقع و …  توجه به خواسته های طرفداران و شناخت خوب از ایشان از ویژگی های بارز این اجرا بود .

 

در پایان عکس های اختصاصی رسانه صفحه موسیقی را به روایت دوربین آنا عبدی مشاهده می نمایید :

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “یک شب به یاد ماندنی با گروه سون 7”

  • من به شخصه گروه 7 رو خیلی دوست دارم به نظر من وجود دو برادر هنرمند و با استعداد در این گروه آرش قنادی و امیر قنادی به همراه دوست هنرمندشون کیارش پوزشی گروهی موفق ساخته که تا کنون توانستند آهنگ های ماندگار بسیاری منتشر کنند !دلیل استقبال شنوده ها از آهنگ های این گروه به دلیل وجود هر دو مضمون در آهنگهاست هم ملودی شاد و هم ملودیعاشقانه!صدای پر انرژی و پر احساس آرش قنادی با همخوانی در کنار امیر قنادی و کیارش پوزشی باعث ایجاد علاقه و اشتیاق به این هنرمندان میشود که برگزاری کنسرت ها اوج هیجان و اشتیاق شنوده های آهنگ های خاطره انگیز را بیشتر میکند 🙂 با تشکر از گزارش آقای ضیاءالدین مفید به همراه عکسهای گرفته شده در کنسرت! در رابطه با مشکل تأخیر در برگزاری کنسرت عدم امکانات کافی و شرایط بد سالن اجرها است! کنسرت نمایشگاه بین المللی محل خوبی برای برگزاری کنسرت نیست بلکه محل خوبی برای برگزاری همایش هاست! با تشکر فراوان

  • khosh b hale kasaee k raftan…khoda kone 2bare concert farimo tamdid konan yani kolan atrafe mashhad concert bezaran