رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 دی 1393 - 08:43
  • کد خبر : ۴۲۷۰
  • چاپ خبر : لغو کنسرت شجریان در تهران به دلیل فروش نرفتن بلیت نبود/توضیحات تهیه کننده کنسرت
لغو کنسرت همایون شجریان

لغو کنسرت شجریان در تهران به دلیل فروش نرفتن بلیت نبود/توضیحات تهیه کننده کنسرت

صفحه موسیقی – در پی لغو کنسرت هشتم بهمن کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و اعلام اینکه دلیل آن فروش نرفتن بلیت بوده، تهیه‌کننده کنسرت توضیحاتی ارائه داد. محمدحسین توتونچیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمامی قراردادهای لازم برای برگزاری کنسرت «چرا رفتی» در تاریخ یاد شده با مسوولان تالار […]

صفحه موسیقی – در پی لغو کنسرت هشتم بهمن کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و اعلام اینکه دلیل آن فروش نرفتن بلیت بوده، تهیه‌کننده کنسرت توضیحاتی ارائه داد.

محمدحسین توتونچیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمامی قراردادهای لازم برای برگزاری کنسرت «چرا رفتی» در تاریخ یاد شده با مسوولان تالار بزرگ وزارت کشور منعقد شده بود، توضیح داد: ماجرای لغو کنسرت هشتم بهمن ماه «چرا رفتی» بر این اساس است که برای برگزاری این کنسرت در تاریخ یاد شده قرارداد مکتوب داشتیم اما دوستان تالار وزارت کشور اعلام کردند که چون در تاریخ یاد شده این تالار در اختیار یک ارگان دولتی است نمی توانیم کنسرت را در این تاریخ برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما تنها کاری که در این روزها می توانستیم انجام دهیم این بود که بلیت فروشی را شروع نکنیم تا ناخواسته شرمنده طرفداران کنسرت نباشیم اما لغو کنسرت در حالی اتفاق می افتد که ما به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی یک روز از تالار وزارت کشور برای اجرای کنسرت طلب داشتیم که به جای این روز لغو شده، تاریخ دیگری را برای برگزاری این کنسرت تعیین کنیم.

توتونچیان با تاکید بر اینکه از قبل کل اجاره بهای سالن را نیز پرداخت کرده بودند، عنوان کرد: دوستان غیر از لغو کنسرت در تاریخ هشتم بهمن ماه که برای جبران کنسرت لغو شده تعیین شده بود اعلام کردند که تالار وزارت کشور در زمینه اجاره بها نیز هیچ بدهی ندارد.

مدیر برنامه های همایون شجریان بیان کرد: من خواستار این شدم حالا که قرار نیست کنسرت در تاریخ مقرر برگزار شود لاقل نسبت به عودت اجاره بهایی که برای این روز به تالار وزارت کشور پرداخت کرده بودیم اقدامی شود اما آنها گفتند نه کنسرت را برگزار کنیم و نه به شما پولی بدهکاریم.

توتونچیان در پایان گفت: همانطور که در خبرها آمده بود تور شهرستان های کنسرت «چرا رفتی» در سمنان و تعدادی دیگر از شهرها ادامه پیدا خواهد کرد و در مورد تهران هم به زودی با مشخص شدن تاریخ دقیق اطلاعات بعدی به تماشاگران و طرفداران کنسرت داده خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه