رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 دی 1393 - 14:14
  • کد خبر : ۴۲۸۴
  • چاپ خبر : تور سیروان خسروی در شهرکرد توقف می‌کند

تور سیروان خسروی در شهرکرد توقف می‌کند

صفحه موسیقی: خواننده آلبوم “جاده رویا‌ها” در ادامه تورهای شهرستان خود، طی روزهای ۲ و ۳ بهمن در سالن حجاب شهرکرد به روی صحنه می‌رود. سیروان خسروی برای اولین بار در شهرکرد به اجرای برنامه می‌پردازد و این کنسرت توسط شرکت فرهنگی هنری “نغمه نی داود” و با همکاری موسسه فرهنگی هنری “نوای مهر” برگزار […]

صفحه موسیقی: خواننده آلبوم “جاده رویا‌ها” در ادامه تورهای شهرستان خود، طی روزهای ۲ و ۳ بهمن در سالن حجاب شهرکرد به روی صحنه می‌رود.

سیروان خسروی برای اولین بار در شهرکرد به اجرای برنامه می‌پردازد و این کنسرت توسط شرکت فرهنگی هنری “نغمه نی داود” و با همکاری موسسه فرهنگی هنری “نوای مهر” برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به آدرس اینترنتی www. esfahanconcert. com مراجعه نمایند و در صورت لزوم با شماره ۳۶۶۲۳۷۴۷-۰۳۱ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است خسروی طی روهای ۲۷ و ۲۸ دی در تهران، سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌رود و فروش بلیت‌های این کنسرت با استقبال فراوان روبرو شده است.

هچنین پیش از این این خواننده تک تراکی با نام “کجایی تو” را با ترانه ای از امیر یگانه و موسیقی خود سیروان در سایت ها منتشر کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه