رفتن به بالا
  • شنبه - 20 دی 1393 - 16:45
  • کد خبر : ۴۲۴۰
  • چاپ خبر : معرفی برگزیدگان جایزه همایون خرم در تالار وحدت و برگزاری کنسرت بادی تهران با همراهی عالیم قاسیم‌اف

معرفی برگزیدگان جایزه همایون خرم در تالار وحدت و برگزاری کنسرت بادی تهران با همراهی عالیم قاسیم‌اف

صفحه موسیقی :برگزیدگان جایزه موسیقی استاد “همایون خرم” در دو روز رقابت در تالار وحدت معرفی می‌شوند. موسیقی استاد همایون خرم در رده سنی ۶ تا ۲۰ سال در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود و برگزیدگان برای کسب اینجایزه در این دو روز به رقابت می‌پردازند. هدف از […]

صفحه موسیقی :برگزیدگان جایزه موسیقی استاد “همایون خرم” در دو روز رقابت در تالار وحدت معرفی می‌شوند.

موسیقی استاد همایون خرم در رده سنی ۶ تا ۲۰ سال در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود و برگزیدگان برای کسب اینجایزه در این دو روز به رقابت می‌پردازند.

هدف از برگزاری این مراسم فرهنگسازی برای موسیقی اصیل در این رده سنی است.

ورود علاقه‌مندان به مراسم انتخاب برگزیدگان در تالار وحدت آزاد است و کارت ورودی این بخش از طریق موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش به شماره ۸۸۵۲۸۱۴۷ توزیع می‌شود.

مراسم اختتامیه جایزه موسیقی استاد همایون خرم نیز ۲۳ دی ماه، ساعت 21:30 آغاز می‌شود که طی آن برگزیدگان بخش رقابتی در تالار وحدت معرفی خواهند شد.

کنسرت ارکستر بادی تهران با همراهی عالیم قاسیم اف در تالار وحدت

ارکستر بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی با همراهی عالیم قاسیم‌اف ستاره موسیقی اصیل کشور آذربایجان طی سه شب در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت بهترین و ماندگار‌ترین قطعات موسیقی آذربایجان به صورت ارکسترال تنظیم شده که قرار است به خوانندگی عالیم قاسیم‌اف ازخوانندگان شهیر کشور آذربایجان و فرقانه قاسیم آوا برای علاقه مندان موسیقی اجرا شود.

عالیم قاسیم‌اف اردیبهشت ماه سال جاری نیز کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد که این برنامه با استقبال قابل توجه مخاطبان قرار گرفت.

این خواننده موسیقی مقامی آذربایجان جهانی که تا کنون غیر از کشورمان تورهای مختلفی برگزار کرده و در سال ۱۹۹۹ نیز موفق به کسب جایزه جهانی موسیقی سازمان یونسکو شده پس از مدتی دوری از برگزاری کنسرت در کشورمان، اردیبهشت ماه امسال برای علاقه‌مندانش سنگ تمام گذاشت و قطعه‌های آوازی و سازی متنوعی را در دستگاه‌های چهارگاه، همایون، شوشتری، سه‌گاه آذری و تعدادی از مقام‌های معروف و جهانی موسیقی آذربایجان را اجرا کرد که استفاده از شیوه‌های متفاوت موسیقی در آوازهای وی مورد توجه حضار قرار گرفت.

ارکستر بادی تهران پیش از این در کنسرت‌های متعددی که در تهران روی صحنه برده و در این مدت نیز توانسته مخاطبان زیادی را جذب آثار و فعالیت‌های خود کند. یکی از نکات قابل توجه این ارکس‌تر وجود تمامی سازهای بادی در کنار یکدیگر است.

کنسرت ارکستر بادی تهران ۲۱ و ۲۲ دی ماه در ساعت ۲۲ وهمچنین ۲۳ دی ماه، ساعت ۱۸ در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه