رفتن به بالا
  • جمعه - 19 دی 1393 - 21:47
  • کد خبر : ۴۲۲۵
  • چاپ خبر : مهران فهیمی : خارج از کشور ؛ نه ! من در ایران می مانم …

مهران فهیمی : خارج از کشور ؛ نه ! من در ایران می مانم …

صفحه موسیقی – محسن معراجی : ” یه قطره از خدا ” عنوان قطعه ایی بود که سال ها پیش با اقبال عمومی خوبی مواجه شد . خواننده ی این قطعه ” مهران فهیمی ” است که نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان ” تو همونی ” را در آذر 1391 روانه بازار کرد . […]

صفحه موسیقی – محسن معراجی : ” یه قطره از خدا ” عنوان قطعه ایی بود که سال ها پیش با اقبال عمومی خوبی مواجه شد . خواننده ی این قطعه ” مهران فهیمی ” است که نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان ” تو همونی ” را در آذر 1391 روانه بازار کرد . وی که تک قطعه ی ” عاشق ” را هفته ی پیش با موسیقی دانیال شهرتی منتشر کرد ، گپ و گفتی با این رسانه داشت که در ذیل چکیده ایی از آن را از نظر می گذرانید :

 

 

” تو همونی ” و ماجرای آن چهار سال !

تولید آلبوم ” تو همونی ” یک سال و نیم زمان برد اما چه بر سر این آلبوم آمد که بعد از چهار سال و در دهه دوم محرم منتشر شد ؛ فقط خدا می داند ! نمی خواهم از کسی اسمی به میان بیاورم اما  اول در حق آلبومم و دوم در حق خودم ظلم بزرگی شد !

من برای همه احترام قائل هستم اما واقعا ً ماجرای آن چهار سال را نمی دانم ! طی قرار دادی می بایست چند آلبوم منتشر و چند کنسرت برگزار می شد اما …

 

” یه قطره از خدا ” و ” شاید برای شما هم اتفاق بیفتد “

آلبوم ” تو همونی ” با آن اتفاق های عجیبش در پخش دیده و شنیده نشد ! در مجموع از آن آلبوم رضایت نداشتم چه در پخش چه در چیدمان قطعات .

من بخش اعظم شناخته شدنم را از تک قطعه ی ” یه قطره از خدا ” دارم و البته سه فصل از سریال ” شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ” در سال های 90 // 91 // 92 به من بسیار کمک کرد .

 

mehran-fahimi_-_to_hamooni

 

خارج از کشور ؛ نه ! من در ایران می مانم …

علاقه زیادی به کنسرت دارم و به امید خدا بعد از انتشار آلبوم دومم ؛ اقدامات لازم برای برگزاری کنسرت را انجام می دهم . مدت ها پیش شایعه شده بود که قرار است به خارج از کشور بروم . من وطنم را دوست دارم و همین جا خواهم ماند .

 

علی لهراسبی در آلبوم دومم اعمال نظر کرد

پس از آلبوم اولم ، مدتی بود از تولید آلبوم دلسرد شده بودم تا اینکه یک اتفاق ساده باعث شد جرقه هایی در ذهنم زده شود و با انگیزه ایی مضاعف تولید آلبومم را پیگیری کنم . البته این بار خودم تهیه کننده آلبومم هستم تا اتفاقات بد گذشته را تکرار نکنم .

دانیال شهرتی ، انوش تقوی ، فربد یزدانفر ، فرزین قره گوزلو و علیرضا زنگی در بخش موسیقی یاری گر من بوده اند و در بخش ترانه از کلام مهشاد عرب ، محمد نداف ، محمد تاجگردون و محمد ساسانی استفاده کرده ام . تمام ملودی های آلبوم از ساخته های خودم می باشد بجز یک قطعه که از ساخته های دانیال شهرتی است . بعنوان ملودی ساز در چهار قطعه با علی لهراسبی همکاری داشته ام و به احتمال خیلی زیاد این 4 قطعه به صورت تک آهنگ منتشر خواهند شد . علی لهراسبی در آلبوم دومم اعمال نظر کرد و از وی بخاطر همراهی اش ممنونم .

 

MehranFahimi

 

” آینه درون ” به زودی از شبکه سوم سیما

” آینه درون ” یک کار متفاوت برای تیتراژ سریالی است با همین نام . این سریال به زودی از شبکه سوم پخش خواهد شد ؛ در ضمن این قطعه در آلبومم نیز قرار دارد .

 

صحبت پایانی

از هکاران خوبم محمد نداف ، دانیال شهرتی و علی لهراسبی تشکر ویژه ایی دارم و امید وارم آلبوم دومم با اقبال خوبی از جانب مردم روبرو شود . من برای این آلبوم خیلی انرژی گذاشته ام و با همکاری هنرمندان دیگر اتفاقات خوبی را خلق کرده ام . از سایت شما ( صفحه موسیقی ) تشکر می کنم و همچنین تشکر دیگرم از تمامی همراهانم است که به عشق آنها می خوانم …

 

 

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه