رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 دی 1393 - 11:59
  • کد خبر : ۴۱۳۳
  • چاپ خبر : میلاد ترابی با پای شکسته روی سن رفت / گزارشی از دومین برنامه هزار صدای پاپ

میلاد ترابی با پای شکسته روی سن رفت / گزارشی از دومین برنامه هزار صدای پاپ

صفحه موسیقی : برنامه ˝هزار صدای پاپ˝ عصر روز گذشته با حضور شهرام شکوهی، میلاد ترابی و امیر ارجینی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. دومین برنامه از سری برنامه‌های “هزار صدای پاپ” روز گذشته (شنبه ۱۳ دی‌ماه) در فرهنگسرای نیاوران با حضور عوامل و کار‌شناسان شهرام شکوهی (داور آواز)، میلاد ترابی (ملودی تنظیم) و امیر […]

صفحه موسیقی : برنامه ˝هزار صدای پاپ˝ عصر روز گذشته با حضور شهرام شکوهی، میلاد ترابی و امیر ارجینی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

دومین برنامه از سری برنامه‌های “هزار صدای پاپ” روز گذشته (شنبه ۱۳ دی‌ماه) در فرهنگسرای نیاوران با حضور عوامل و کار‌شناسان شهرام شکوهی (داور آواز)، میلاد ترابی (ملودی تنظیم) و امیر ارجینی (ترانه‌) برگزار شد.

ابتدای جلسه با تاخیری نیم ساعته همراه بود که تنها علت آن میلاد ترابی بود که به دلیل سانحه‌ای که برای او اتفاق افتاده بود با پای شکسته به برنامه آمد، در ‌‌نهایت برنامه با حضور آرش نصیری (مجری و مدیر برنامه) روی سن و خواندن شعری از استاد محمد سلمانی، برنامه را آغاز کرد.

بعد از خوشامدگویی و صحبت‌های اولیه نصیری، نوبت به پخش کلیپی از مجموعه این برنامه‌ها با صدای شهرام شکوهی شد که قرار گرفتن قطعه “دلم خونه” با میکس برنامه جالب توجه بود و بعد از اتمام، کار‌شناسان روی سن فراخوانده شدند و به ترتیب از خوانندگان دعوت شد تا یک به یک برنامه‌شان را به معرض اجرا بگذارند.

حامد حسینی، حامد نوروزی، مهران مصدق، علی نظاری، امید آل‌اسحاق، ناصر مولایی، هادی نوروزی، بهنام حسنلو از جمله کسانی بودند که به روی سن دعوت شدند و به اجرای برنامه پرداختند.

در اواسط برنامه پاکان، نفر برگزیده برنامه پیشین روی صحنه دعوت شد و با همراهی پیانو و ویولن برنامه‌ای را اجرا کرد که بسیار مورد توجه کار‌شناسان قرار گرفت.

برنامه پایانی اجرای هنرمند باسابقه اکبر آزاد بود. آزاد با همراهی پیانوی پسرش حامد دو قطعه را به زیبایی اجرا کرد و مورد تحسین و تشویق زیاد تماشاگران قرار گرفت. ترانه و آهنگ هر دو قطعه کار خود این هنرمند بود.

نفرات برگزیده دومین برنامه هزار صدای پاپ به شرح زیر بودند:

نفرات برگزیده گروه کار‌شناسی:
۱-حامد حسینی
(با ترانه، آهنگ و تنظیمی از خودش)
۲-حامد نوروزی
ترانه: امید باوفا، ملودی: حامد نوروزی، تنظیم ورشان امیری
۳-علی نظاری
ترانه: مرجان زنگنه، آهنگ مرتضی لطفی، تنظیم: مهدی خیرخواهی

نفرات برگزیده مردمی:
ا-هادی نوروزی
ترانه: شهاب شهرزاد، آهنگ: مرتضی لطفی، تنظیم مهدی خیرخواهی
۲-امید آل اسحاق
ترانه و تنظیم: سعید امیراصلانی، ملودی: امیر حسینی
۳-علی نظاری
ترانه: مرجان زنگنه، آهنگ مرتضی لطفی، تنظیم: مهدی خیرخواهی

برنامه هزار صدا در دو بخش پاپ و موسیقی اصیل دستگاهی ایران، به ترتیب دومین و چهارمین شنبه هر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. برنامه بعدی هزار صدا مربوط به بخش سنتی است و شنبه ۲۷ دی ساعت 17 برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ محمد سلمانی، غزلسرای مطرح معاصر  از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

عکاس: حسام قلعه اسدی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه