رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 دی 1393 - 09:32
  • کد خبر : ۴۰۴۶
  • چاپ خبر : کنسرتی برای محیط زیست

کنسرتی برای محیط زیست

صفحه موسیقی – گروه موسیقی « پلاستیکا» به سرپرستی امیر اشکان غلامی به منظور پاسداشت محیط زیست کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.  در این کنسرت موسیقایی که ساعت 21 پنجشنبه یازدهم دی به منظور احترام محیط زیست برگزار می شود نوید اربابیان و امیر اشکان غلامی به عنوان آهنگساز حضور دارند. پلاستیکا، […]

صفحه موسیقی – گروه موسیقی « پلاستیکا» به سرپرستی امیر اشکان غلامی به منظور پاسداشت محیط زیست کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.

 در این کنسرت موسیقایی که ساعت 21 پنجشنبه یازدهم دی به منظور احترام محیط زیست برگزار می شود نوید اربابیان و امیر اشکان غلامی به عنوان آهنگساز حضور دارند.

پلاستیکا، در چشم های، کشک زانوی تو، دنیای واقعی، بیهوده، آخرین امید، پرسه، سنگفرش، از من نخواه ببخشمت، چشم براه، چرا،ما عاشقیم و دربدرم آثاری هستند که در این کنسرت موسیقایی با هنرمندی میلاد مرادی کمانچه، پدرام فریوسفی ویولن آلتو، ماکان خوی نژاد کنترباس، نوید اربابیان باس، علی باغفردرامز، علیرضا ثنایی گیتار، امید نیک بین پیانو و کیبورد و امیر اشکان غلامی خواننده و نوازنده گیتار میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه