رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 دی 1393 - 10:05
  • کد خبر : ۴۰۵۳
  • چاپ خبر : محمد اصفهانی شکوه خود را منتشر کرد

محمد اصفهانی شکوه خود را منتشر کرد

صفحه موسیقی – شرکت “آوای هنر” صبح امروز بعد از یک روز تاخیر آلبوم جدید محمد اصفهانی با نام”شکوه” را منتشر و پخش کرد. «شکوه» نام تازه‌ترین آلبوم محمد اصفهانی است که در دو دیسک صوتی و تصویری با موضوع هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با یک روز تاخیر توسط شرکت «آوای هنر» منش‌تر […]

صفحه موسیقی – شرکت “آوای هنر” صبح امروز بعد از یک روز تاخیر آلبوم جدید محمد اصفهانی با نام”شکوه” را منتشر و پخش کرد.

«شکوه» نام تازه‌ترین آلبوم محمد اصفهانی است که در دو دیسک صوتی و تصویری با موضوع هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با یک روز تاخیر توسط شرکت «آوای هنر» منش‌تر و پخش شد.
در این آلبوم تنها ۵ قطعه وجود دارد که به جز یک قطعه با نام «ابر» برای دیگر قطعات با نام‌های «قاب»، «دیدار»، «سراب»، «ابر» و «ماهیا» موزیک ویدئو ساخته شده است، در «شکوه» محد اصفهانی چهره‌های شاخصی نظیر: پدرام کشتکار، علیرضا کهن دیری، عبدالجبار کاکایی، مجید اخشابی، غلامرضا صادقی، حمیدرضا آداب، علیرضا قزوه، امید نیک بین و علی پورمقدم حضور داشته‌اند.

محمد اصفهانی یاددتشی کوتاه بر روی وب سیات شخصی‌اش با این مضمون منتشر کرده است: این مجموعه به سفارش؛ ساخته شده و از سلک آلبوم‌های پاپ اینجانب مانند «بی‌واژه» و «برکت» و… نیست و حاوی مضامین انتقادی و اجتماعی است که فکر می‌کنم وظیفه قشر ماست که لا اقل در مقطعی از فعالیتهای خود به آن بپردازیم… میراثهایی مانند شهدای والا مقام و خاندان گرامیشان همچنین جانبازان فداکار و قابل ستایش به معنی واقعی کلمه… که واقعیت‌های انکار ناپذیر و مقدس و محترم جامعه ما هستند و همگان با هر مرام و عقیده‌ای احترام و حرمت آن‌ها را پاس می‌دارند انگیزه‌های تصنیف آثار این آلبومند و طبیعی است که این اثر در چنین اتمسفری تنفس می‌کند و حال و هوایش خاص؛ و برگرفته از حال و هوای شهدا و شیمیایی‌ها است.

آخرین آلبوم محمد اصفهانی به نام «بی‌واژه» در بهار سال ۱۳۹۰ به بازار عرضه شد. او پس از آن تور کنسرت‌های خود در تهران و سایر شهرهای ایران را برگزار کرد. در طول این مدت تیتراژهای موفقی نظیر «تکیه بر باد»، «ارمغان تاریکی» و «یه تیکه زمین» با صدای او شنیده شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه