رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 دی 1393 - 11:59
  • کد خبر : ۴۰۱۹
  • چاپ خبر : نشست خبری “هنر و توسعه” با حضور پیروز ارجمند

نشست خبری “هنر و توسعه” با حضور پیروز ارجمند

صفحه موسیقی – سومین جلسه از مجموعه نشست‌های هنر و توسعه روز چهارشنبه 10 دی ماه با حضور مدیر مركز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. سومین جلسه از سلسله نشست های «هنر و توسعه» با حضور پیروز ارجمند مدیر مركز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که طی […]

صفحه موسیقی – سومین جلسه از مجموعه نشست‌های هنر و توسعه روز چهارشنبه 10 دی ماه با حضور مدیر مركز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

سومین جلسه از سلسله نشست های «هنر و توسعه» با حضور پیروز ارجمند مدیر مركز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که طی آن موضوع «اقتصاد فردی هنرمند، اقتصاد منطقه‌ای و كلان» مورد بررسی قرار می گیرد.

مجموعه نشست‌های «هنر و توسعه» با نقد و بررسی مفهوم «توسعه» با محوریت «هنر» و تكیه بر دیدگاه‌های معاصر، عصر روزهای چهارشنبه به صورت یک هفته در میان برگزار می‌شود كه در 2 جلسه گذشته، حسن بلخاری محقق و مدرس دانشگاه با موضوع قابلیت‌ها و استعدادهای هنر ایرانی – اسلامی در افق آینده و مجید ملانوروزی مدیر موزه هنرهای معاصر در مورد فرهنگ عمومی، پیشگیری از جرایم ،توسعه شهری به بحث و گفت و گو پرداختند.

این نشست روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه