رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 دی 1393 - 14:18
  • کد خبر : ۴۰۳۶
  • چاپ خبر : شهرام شکوهی کارشناس می شود

شهرام شکوهی کارشناس می شود

صفحه موسیقی- دوره دوم هزارصدای پاپ، با کار‌شناسی شهرام شکوهی، امیرارجینی، میلاد ترابی و اجرای استاد اکبرآزاد برگزار می‌شود. دور جدید برنامه هزارصدا که به مناسبت ماه‌های محرم و صفر تعطیل شده بود، از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۳ دی در فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود. در این برنامه که دومین برنامه از سری جدید آن […]

صفحه موسیقی- دوره دوم هزارصدای پاپ، با کار‌شناسی شهرام شکوهی، امیرارجینی، میلاد ترابی و اجرای استاد اکبرآزاد برگزار می‌شود.

دور جدید برنامه هزارصدا که به مناسبت ماه‌های محرم و صفر تعطیل شده بود، از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۳ دی در فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود. در این برنامه که دومین برنامه از سری جدید آن در فرهنگسرای نیاوران است، شهرام شکوهی به عنوان کار‌شناس خوانندگی، میلاد ترابی به عنوان کار‌شناس آهنگسازی و تنظیم و امیر ارجینی به عنوان کار‌شناس ترانه و کلام به بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و در پایان نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

همچنین در کنار انتخاب خواننده بر‌تر توسط کار‌شناسان، نفرات برگزیده مردمی هم با سامانه پیامکی برگزیده و معرفی خواهد شد.

در کنار بخش مسابقه، استاد اکبر آزاد، ترانه سرا و آهنگساز پیشکسوت و شناخته شده موسیقی، با آثاری چون “آسیمه سر”، “بغض”، “آی آدمای مهربون” آهنگسازی، به عنوان خواننده مه‌مان قطعاتی از ساخته‌های خود را با نوازندگی پسرش حامد اجرا خواهد کرد. این بخش به مناسبت سالگرد تولد این استاد باسابقه در نظر گرفته شده است.
این برنامه همچنین بخش‌های جنبی دیگری هم دارد که تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی و معرفی آلبوم‌های منتشره از آن جمله است.

هزارصدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی ست که در دو بخش موسیقی پاپ و موسیقی اصیل ایرانی، به ترتیب دومین و چهارمین شنبه هر ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه موسیقی ست.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه