رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 دی 1393 - 11:29
  • کد خبر : ۴۰۱۰
  • چاپ خبر : تهیه کننده آلبوم ” یا عشق ” : این اثر ابراز علاقه به خداوند است

تهیه کننده آلبوم ” یا عشق ” : این اثر ابراز علاقه به خداوند است

صفحه موسیقی – محمد اکبری : آلبوم پاپ معنوی ” یا عشق ” به تهیه کنندگی سید محسن معراجی در سایت های معتبر دانلود ؛ عرضه شد . این آلبوم با همکاری بهترین های موسیقی ایران تولید شده و فقط در محیط مجازی نشر داده شده است . زیارت کربلا ، غم نامه حضرت زینب […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : آلبوم پاپ معنوی ” یا عشق ” به تهیه کنندگی سید محسن معراجی در سایت های معتبر دانلود ؛ عرضه شد .

این آلبوم با همکاری بهترین های موسیقی ایران تولید شده و فقط در محیط مجازی نشر داده شده است . زیارت کربلا ، غم نامه حضرت زینب ( س ) ، مدح امام زمان (عج) ، یادمان دفاع مقدس و عشق به وطن  موضوعات این آلبوم را تشکیل داده که با بهره گیری از موسیقی صحیح تولید شده است .

معراجی در این خصوص گفت : آلبوم ” یا عشق ” گونه ایی از موسیقی پاپ است که از دغدغه های من بوده و ابراز علاقه من به حضرت باری تعالی می باشد . موضوعاتی که در این آلبوم کار شده  همه شان به سوی نور خداوندی است .

با توجه به استقبال خوب این آلبوم در اینترنت  پیش بینی می شود که قطعات این آلبوم در سازمان صدا و سیما و … نیز شنیده شود . موسیقی و نوازندگی این آلبوم بر عهده ی معین راهبر ، بابک مافی ، دانیال شهرتی ، فیروز ویسانلو ، پیام طونی ، پویان اعتصامی ، سپنتا خدایاری و … می باشد . خواننده های این آلبوم ِ ده قطعه ایی رضا صادقی ، شهرام زندی ، هادی صادقی ، مهران فهیمی ، رسول بهرامی ، پیام مقامی ، وحید دهقانی می باشند .

معراجی در پایان از همکاری امیر صیادی به عنوان مشاوری هنری این آلبوم و طراح گرافیک اثر ؛ تشکر ویژه ایی به عمل آورد .

 

ax-1

ax-2

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه