رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 دی 1393 - 11:03
  • کد خبر : ۴۰۰۷
  • چاپ خبر : اخبار کوتاه از موسیقی پاپ

اخبار کوتاه از موسیقی پاپ

صفحه موسیقی – محمد اکبری : با پایان ماه های محرم و صفر ؛  فعالیت های هنرمندان ِ موسیقی پاپ با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند . در ذیل اخبار کوتاه موسیقی پاپ را از نظر می گذرانید :   – یادمان ” مرتضی پاشایی ” با حضور چهره های مطرح موسیقی به زودی […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : با پایان ماه های محرم و صفر ؛  فعالیت های هنرمندان ِ موسیقی پاپ با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند .

در ذیل اخبار کوتاه موسیقی پاپ را از نظر می گذرانید :

 

– یادمان ” مرتضی پاشایی ” با حضور چهره های مطرح موسیقی به زودی برگزار می شود و عواید بلیط فروشی آن به کودکان سرطانی تعلق خواهد یافت . جدیدترین آلبوم این هنرمند ِ مرحوم ؛ پیش از نوروز امسال  روانه بازار موسیقی پاپ ایران خواهد شد .

 

– علیرضا قربانی خواننده خوب موسیقی سنتی کشورمان ؛ اول تا سوم بهمن در برج میلاد کنسرت بزرگی را برگزار می نماید. این اجرا تحت عنوان شهرزاد و با آثار فردین خلعتبری خوانده می شود .

 

– بالاخره آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن ( بازیگر مطرح سینما )  ؛ اسفندماه منتشر می شود . ترانه ها از سروده های دکتر افشین یداللهی است ؛ بابک زرین و سیروان خسروی ساخت و تنظیم موسیقی این آلبوم را برعهده داشته اند .

 

– کاوه آفاق ؛ آلبوم ” شال ” را به صورت مجاز و رسمی تا پایان امسال روانه بازار می کند . آفاق آهنگساز و خواننده ی سابق گروه The Ways  بوده که پس از سه سال مجوز گرفت .

 

– انتشار آلبوم تازه احسان خواجه امیری که ˝پاییز تنهایی˝ نام دارد، به تعویق افتاد. خواجه امیری گفت : به امید خدا تا نیمه دوم دی‌ماه این آلبوم توسط شرکت “آوای هنر” منتشر و پخش خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه