رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 26 آذر 1393 - 10:40
  • کد خبر : ۳۹۳۴
  • چاپ خبر : زمستانِ داغ موسیقی پاپ

زمستانِ داغ موسیقی پاپ

زمستانِ داغ موسیقی پاپ مروری بر آلبوم هایی که تا پایان سال منتشر خواهند شد   صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : با آغاز فصل زمستان و اتمام ماه صفر ، بازار موسیقی پاپ به داغ ترین روزهای خودش نزدیک می شود . موسیقی پاپ در زمستان 93 شاهد روزهای امیدوار کننده ای خواهد بود […]

زمستانِ داغ موسیقی پاپ

مروری بر آلبوم هایی که تا پایان سال منتشر خواهند شد

 

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : با آغاز فصل زمستان و اتمام ماه صفر ، بازار موسیقی پاپ به داغ ترین روزهای خودش نزدیک می شود .

موسیقی پاپ در زمستان 93 شاهد روزهای امیدوار کننده ای خواهد بود چرا که خواننده های محبوبی آلبوم های خود را آماده انتشار کرده اند

که باید منتظر ماند و دید که کدام یک موفق خواهند شد قبل از عید نوروز آلبوم های خودشان را وارد مارکت موسیقی کشور کنند.

در 9 ماهه اول سال ، آلبوم پاروی بی قایق محسن چاوشی ، آلبوم ماه هفتم مازیار فلاحی ، مدار بی قراری بابک جهانبخش ،

آلبوم گروهی من و ما و … منتشر شدند.

 

 در ادامه به آلبوم های مهم آماده ی انتشار در زمستان امسال اشاره خواهیم کرد

رضا یزدانی // نام آلبوم : سلول شخصی

آلبوم جدید رضا یزدانی آماده ی انتشار است ، مراحل میکس و مسترینگ این آلبوم توسط محمد خرمی نژاد به پایان رسیده . آلبوم یزدانی 14 قطعه دارد که ملودی هایش را خود او ساخته و تنظیم های آن ها توسط میلاد عدل ، بهروز پایگان ، پویا نیک پور ، شهروز بردوده و … انجام شده است . همچنین ترانه های این آلبوم را اندیشه فولادوند ، مهدی ایوبی ، عیلرضا باران و … سروده اند . هشتمین آلبوم رضا یزدانی در سبک پاپ – راک دی ماه سال جاری توسط شرکت پاسارگاد وارد بازار موسیقی خواهد شد .

احسان خواجه امیری // نام آلبوم : پاییز ، تنهایی

« پاییز ، تنهایی » نام آلبوم جدید خواجه امیری ست که قرار بود قبل از ایام عزاداری محرم منتشر شود اما دو سه قطعه ی آن دچار مشکل مجوز شد و پخش این آلبوم به زمستان موکول شد . خواجه امیری برای مجموعه ی جدیدش با ترانه سراهایی نظیر روزبه بمانی ، اهورا ایمان ، حسین غیاثی ، زهرا عاملی همکاری کرده است و در بخش ملودی و تنظیم نیز هومن نامداری، علیرضا افکاری، بهروز صفاریان، مهرداد نصرتی و علیرضا کهن دیری او را همراهی کرده اند .

فریدون آسرایی // نام آلبوم : عشق یعنی …

فریدون آسرایی خواننده ی آلبوم موفق و محبوب آلبوم « غریبه » پس از آزمون و خطاهای فراوان با تنظیم کننده های مختلف ، برای آلبوم جدیدش دوباره به سراغ بهروز صفاریان رفت تا بتواند خاطره ی خوش غریبه را تکرار کند . صفاریان حدودا 8 قطعه در این آلبوم تنظیم کرده و بر مابقی قطعات نیز نظارت می کند . علاوه بر صفاریان ، امید محرم زاده ، مهران خالصی ، بهنام کریمی و … از همکاران دیگر فریدون آسرایی در مجموعه ی « عشق یعنی » هستند . « عشق یعنی » طی روزهای آینده تحت امتیار موسسه «آوای هنر» و از طریق شرکت پخش «هنر اول » در سراسر کشور منتشر خواهد شد .

رضا صادقی // نام آلبوم : فقط گوش کن

رضا صادقی در ادامه ی خط مشی آلبوم « همین » ، در آلبوم جدیدش نیز به سراغ جوان ها رفته و در بخش های مختلف ترانه و تنظیم از حضور آن ها استفاده کرده است . « فقط گوش کن » آلبوم جدید صادقی است که پروژه ی ساخت آن به پایان رسیده و به زودی منتشر خواهد شد . ترانه مکرم ، مهرزاد امیرخانی ، بیتا تایی ، امیر حسین اللهیاری و … از جمله ترانه سراهای آلبوم جدید رضا صادقی هستند و میثم مروستی ، مسعود همایونی ، شجاعت شفایی ، اشکان آبرون ، فاضل پیش ، اسماعیل حسینی ، مهران خالصی ، ساناز کریمی ، بابک مافی ، شهراد امیدوار، فرشید اطهمی و … از جمله موزیسین‌هایی هستند که در آلبوم او حضور دارند . صادقی در روزهای آینده همچون آلبوم گذشته اش ، یک دموی کوتاه از تک تک قطعات آلبومش در فضای مجازی منتشر خواهد کرد .

مرتضی پاشایی // نام آلبوم : نامشخص

مهدی کُرد مدیر برنامه های مرحوم مرتضی پاشایی از انتشار آخرین آلبوم او خبر داد و اعلام کرد که تمام قطعاتی که مرتضی پاشایی مشغول کار بر روی آن ها بود را تکمیل خواهند کرد و در قالب یک مجموعه آلبوم به عنوان آخرین یادگاری از مرتضی پاشایی منتشر خواهند کرد . انتظار می رود مراحل تنظیم و میکس و مسترینگ این قطعات طی یکی دو ماه آینده انجام شده و آخرین آلبوم مرحوم مرتضی پاشایی تا پایان امسال منتشر شود .

مهدی یراحی // نام آلبوم : نامشخص

مهدی یراحی پس از موفقیت آلبوم « امپراطور » مشغول کار بر روی آلبوم جدیدش است که به احتمال زیاد 12 قطعه با ترانه های مونا برزویی ، روزبه بمانی ، زهرا عاملی ، رستاک حلاج و ملودی های رستاک ، امیر علی بهادری و خودش خواهد داشت . در قسمت تنظیم نیز هومن نامداری ، آرون حسینی ، معین راهبر و سعید زمانی مهدی یراحی را همراهی کرده اند . آلبوم جدید یراحی که هنوز نامی قطعی برای آن اعلام نشده به احتمال فراوان اواخر امسال منتشر خواهد شد .

گروه آریان // نام آلبوم : خداحافظ

گروه آریان از معدود گروه های منسجم موسیقی پاپ در ایران است که 16 سال دوام آورد اما گویا این گروه نیز مانند خیل عظیمی دیگر از گروه های موسیقی در حال انقراض است . « خداحافظ » که زمستان امسال منتشر می شود آخرین آلبوم گروهی آریانی هاست و پس از آن این گروه کاملا منحل شده و هر یک از اعضای این گروه قدیمی به صورت جداگانه به فعالیت خواهند پرداخت .

همچنین کامران رسول زاده دومین آلبوم رسمی اش با نام « دستای نامحرم » را با 15 قطعه در روزهای آینده منتشر خواهد کرد . کاوه یغمایی نیز در صورت اخذ مجوز بالاخره آلبومش را منتشر خواهد کرد و کاوه آفاق هم اولین آلبوم مستقل خود را تکمیل کرده و به احتمال فراوان در زمستان امسال منتشر خواهد کرد .

شهاب رمضان ، مجید خراطها و … نیز در حال تکمیل آلبوم های خودشان هستند . علی عبدالمالکی هم به دنبال پخش اولین آلبوم رسمی اش است . این انتظار هم می رود که خوانندگانی بدون سر و صدا آلبوم های خود را تکمیل کرده و در زمستان به انتشار برسانند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه