رفتن به بالا
  • یکشنبه - 16 آذر 1393 - 22:15
  • کد خبر : ۳۸۳۷
  • چاپ خبر : کانون ادبی هم ترانه افتتاح شد

کانون ادبی هم ترانه افتتاح شد

صفحه موسیقی-شایان رسول زاده: کانون ادبی هم ترانه در یک عصر پاییزی و با حضور کامران رسول زاده افتتاح شد.کانون ادبی هم ترانه واقع در سرای محله صادقیه عصر پنج شنبه و با حضور پر شور طرفداران کامران رسول زاده و علاقه مندان به شعر در یک محیط دوستانه فعالیت خود را آغاز کرد. در […]

صفحه موسیقی-شایان رسول زاده: کانون ادبی هم ترانه در یک عصر پاییزی و با حضور کامران رسول زاده افتتاح شد.کانون ادبی هم ترانه واقع در سرای محله صادقیه عصر پنج شنبه و با حضور پر شور طرفداران کامران رسول زاده و علاقه مندان به شعر در یک محیط دوستانه فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدای مراسم  مجری برنامه با خواندن متنی از شهرداری منطقه و مدیریت سرای محله و همچنین از حضار تشکر و قدردانی به عمل آورده و از کامران رسول زاده برای آغاز این نشست دعوت کرد. کامران رسول زاده ضمن خیر مقدم به حضار، از دست اندر کاران برگزاری این نشست تشکر ویژه ای به عمل آورد.

در ابتدای برنامه کامران رسول زاده در مورد شعر و ترانه  صحبت کرده و در طول برنامه کلیپی از عزیزانی که در این مدت از بین ما رفته اند با ترانه ای از کامران رسول زاده پخش شد.در این افتتاحیه مراسم یادبودی نیز برای مرتضی پاشایی برگزار شد.ترانه سرا ها و شاعرانی که در این برنامه حضور داشتند شعر های خود را خواندند و نظر رسول زاده بر این بود در افتتاحیه هیچ شعری نقد نشود. در آخر چهار کتاب شامل سه کتاب شعر و یک نمایشنامه از کامران رسول زاده به چهار شعر برتر داده شد. در ادامه میتوانید عکس های علی تاجیک از این برنامه را ببینید.

IMG_4014 IMG_4051 IMG_4055 IMG_4071 IMG_4090 IMG_4121 IMG_4127 IMG_4132 IMG_4238 IMG_4254

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه