رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آذر 1393 - 21:39
  • کد خبر : ۳۷۸۰
  • چاپ خبر : مهران مدیری : تشویق‌های فردین خلعتبری باعث شد خواننده شوم

مهران مدیری : تشویق‌های فردین خلعتبری باعث شد خواننده شوم

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : مهران مدیری بازیگر محبوب و پرسابقه ای است که در عرصه موسیقی نیز فعالیت میکند.شروع فعالیت مدیری در زمینه موسیقی با آلبوم ” از روی سادگی ” بود. از دیگر اثاری که مهران مدیری در انها به خوانندگی پرداخته است می توان تیتراژ سریال های باغ مظفر،شبهای برره ، […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : مهران مدیری بازیگر محبوب و پرسابقه ای است که در عرصه موسیقی نیز فعالیت میکند.شروع فعالیت مدیری در زمینه موسیقی با آلبوم ” از روی سادگی ” بود. از دیگر اثاری که مهران مدیری در انها به خوانندگی پرداخته است می توان تیتراژ سریال های باغ مظفر،شبهای برره ، مهر و ماه و فیلم همنفس اشاره کرد. وی همچنین با گروه دارکوب نیز همکاری هایی داشته که حاصلش تنها قطعه با کلام این گروه بوده است. مدیری در آلبوم جدید گروه دارکوب به نام آب،باد،خاک،آتش نیز به خوانندگی پرداخته است. مهران مدیری به پیشنهاد فردین خلعتبری قدم در عرصه موسیقی گذاشته است. همچنین آلبوم از روی سادگی با موسیقی زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری و با صدای مهران مدیری تنها آلبوم رسمی منتشر شده از این هنرمند می باشد.

مهران مدیری در مورد چگونگی شکل گرفتن فعالیت هایش در عرصه موسیقی به صفحه موسیقی گفت : همیشه برای خودم میخواندم که رسمی و جدی نبود ، ولی تشویق‌های فردین خلعتبری باعث شد خواننده شوم و فعالیتم را در این عرصه گسترش دهم . وی همچنین در باره آشنائیش با ، زنده یاد بابک بیات گفت :  آشنایی من با مرحوم بیات از طریق زنده یاد فردین بود که زمینه همکاری اینجانب با مرحوم بیات شکل گرفت .

مهران مدیری (متولد 18 فروردین 1346) تهیه کننده ، کارگردان ، بازیگر مجری و خواننده ، که از جمله اثار ایشان می توان به مجموعه های ساعت خوش ، پاورچین ، شبهای برره ، باغ مظفر ، قهوه تلخ و … اشاره کرد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه