رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آذر 1393 - 22:54
  • کد خبر : ۳۷۹۹
  • چاپ خبر : تهیه کننده برنامه اعلام کرد: محمد علیزاده «روایت شیدایی» را می خواند

تهیه کننده برنامه اعلام کرد: محمد علیزاده «روایت شیدایی» را می خواند

صفحه موسیقی – مینا آتشی:تهیه‌کننده برنامه «روایت شیدایی» از همکاری «محمد علیزاده» با این برنامه خبر داد و گفت: تیتراژ پایانی برنامه با صدای محمد علیزاده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و هدف از تولید این را سرمشق گرفتن از اهل بیت (ع) است که در 15 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده […]

صفحه موسیقی مینا آتشی:تهیه‌کننده برنامه «روایت شیدایی» از همکاری «محمد علیزاده» با این برنامه خبر داد و گفت: تیتراژ پایانی برنامه با صدای محمد علیزاده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و هدف از تولید این را سرمشق گرفتن از اهل بیت (ع) است که در 15 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده که از از 17 آذر تا دوم دی ماه هر شب قبل از خبر ساعت 19 از شبکه یک پخش خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: از آنجایی که این برنامه به شکل مناسبتی روی آنتن می‌رود و تا شب شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد، هر شب به روایت یکی از شهدای دشت کربلا می‌پردازد.

 

نبهان اظهار داشت: مثلا در بررسی شخصیت حضرت علی اکبر (ع) ما از یک نخبه 28 ساله ایرانی که فوق دکترا دارد دعوت کردیم تا از او بپرسیم چرا با توجه به اینکه از خیلی از کشورها دعوتنامه داشت، در ایران ماند و مهاجرت نکرد؟ یا در بررسی شخصیت حربن یزید ریاحی ما یک مهمان خانم عراقی داریم که در حین جنگ عراق علیه ایران خودش را تسلیم ایرانی‌ها می‌کند و حریتش را با مبارزه با بعثی‌های عراقی نشان می‌دهد و حتی در این راه جانباز می‌شود و ما این پیام را می‌خواهیم به بینندگان بدهیم که حریت زن و مرد نمی‌شناسد و ما باید حر زمانمان را بشناسیم.

 

محمد نبهان ادامه داد: یکی از مهمانان برنامه روایت شیدایی قهرمان طلایی بازی‌های پارا المپیک اینچئون کره است که می‌گوید من قبل از هر مسابقه دست به دامان ائمه اطهار می‌شوم و با توسل پا به مسابقات می‌گذارم و به این صورت نقش توسل به چهارده معصوم را در زندگی بررسی می‌کنیم.

 

وی افزود: ما در برنامه شب رحلت پیامبر(ص) یک مهمان طلبه‌ای داریم که به «آخوند چینی» معروف است. او بیشترین تبلیغ اسلام را در چین انجام داده و برای معرفی اسلام به مردم چین زبان سخت و دشوار چینی را آموخته و توانسته از طریق آموزه‌های قرآن و ائمه خیلی از چینی‌ها را به دین اسلام دعوت کند.

 

نبهان در پایان افزود: تعدادی از آزادگان جنگ تحمیلی که تا زمان آزاد شدنشان بعنوان مفقودالاثر از آنها یاد می شد هم مهمان برنامه هستند و درباره شباهت‌های اسارتشان با اسرای کربلا با بینندگان گفت‌وگو می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه