رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آذر 1393 - 22:44
  • کد خبر : ۳۷۹۶
  • چاپ خبر : بعد از غیبتی کوتاه: آلبوم جدید رستاک در راه است

بعد از غیبتی کوتاه: آلبوم جدید رستاک در راه است

صفحه موسیقی – مینا آتشی:گروه موسیقی «رستاک» همچنان در تدارک ضبط تازه ترین آلبوم موسیقایی خود بعد از تولید و انتشار «همه اقوام من»، «رنگواره‌های کهن» و «سرنای نوروز» است. سپهر سعادتی مدیر هماهنگی گروه «رستاک» با تشریح تازه ترین فعالیت‌های این گروه موسیقایی گفت: به طور طبیعی بعد از پایان ماه صفر برنامه هایی […]

صفحه موسیقی مینا آتشی:گروه موسیقی «رستاک» همچنان در تدارک ضبط تازه ترین آلبوم موسیقایی خود بعد از تولید و انتشار «همه اقوام من»، «رنگواره‌های کهن» و «سرنای نوروز» است.

سپهر سعادتی مدیر هماهنگی گروه «رستاک» با تشریح تازه ترین فعالیت‌های این گروه موسیقایی گفت: به طور طبیعی بعد از پایان ماه صفر برنامه هایی را برای اجراهای زنده داریم. همچنین با توجه به قرار گرفتن در مرحله ضبط آلبوم جدید به طور حتم کنسرتمان هم با اجرای قطعات جدیدی همراه خواهد بود.

 

وی ادامه داد: گروه «رستاک» معمولا در تهران بیشتر از دو یا سه اجرای زنده ندارد که قالب این کنسرت ها نیز یا در تابستان و یا در اواخر فصل زمستان است اما با توجه به اینکه در مرحله تولید آلبوم جدید هستیم هنوز نمی توانم تاریخ دقیقی را برای کنسرت تهران اعلام کنم. برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها و کشورهای خارجی نیز پیشنهادهایی داریم که مشغول بررسی هریک از آنها هستیم اما امیدواریم طبق برنامه ریزی هایی که داریم بتوانیم در وقت مقرر هم به تولید آلبوم برسیم و هم کنسرت های خود را تا پایان سال برگزار کنیم.

 

این نوازنده گروه رستاک درباره انتشار تازه ترین آلبوم موسیقیایی گروه گفت: روند تولید آلبوم جدید مدتی است که آغاز شده است. این آلبوم هم در سبک و سیاق آلبوم های قبلی در حوزه موسیقی نواحی است که این بار سعی کردیم علاوه بر گنجاندن قطعات مشهور محلی سراغ موسیقی مناطق بکر و مغفول مانده کشورمان برویم که به اعتقاد من برای علاقه مندان موسیقی جالب توجه خواهد بود.

 

گروه موسیقی رستاک از جمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی نواحی است که از سال 76 در قالب یک گروه موسیقی تجربی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران در شکلی نوین تاکنون آلبوم های «همه اقوام من»، «رنگواره های کهن» و «سرنای نوروز»را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

 

گروه موسیقی رستاک از آغاز فعالیت‌های خود تا کنون در تهران، شهرستان ها و کشورهای مختلف اروپایی کنسرت های متعددی را برگزار کرده است.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه