رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آذر 1393 - 22:40
  • کد خبر : ۳۷۹۳
  • چاپ خبر : اواخر آذر ماه سال جاری: امیر حسین مدرس به برج میلاد می رود

اواخر آذر ماه سال جاری: امیر حسین مدرس به برج میلاد می رود

صفحه موسیقی – مینا آتشی :کنسرت «روایت موسیقایی کتیبه» به خوانندگی امیر حسین مدرس، در ادامه کنسرت‌های عاشورایی برج میلاد تهران و در قالب برنامه خیمه ها و نجواها 18 و 19 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران اجرا می‌شود. کنسرت روایت موسیقایی کتیبه در ادامه کنسرت وداع و کنسرت عاشورایی […]

صفحه موسیقی مینا آتشی :کنسرت «روایت موسیقایی کتیبه» به خوانندگی امیر حسین مدرس، در ادامه کنسرت‌های عاشورایی برج میلاد تهران و در قالب برنامه خیمه ها و نجواها 18 و 19 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران اجرا می‌شود.

کنسرت روایت موسیقایی کتیبه در ادامه کنسرت وداع و کنسرت عاشورایی ملل اسلامی به روی صحنه می رود و قرار است امیر حسین مدرس قطعات آوازی عاشورایی اصیل ایرانی را بازآفرینی کند. همچنین اجرای کلامی قطعات را استاد وحید جلیلوند برعهده خواهد داشت. ماه و ستاره، یوسف من، همراز، دل شب، ماه و نی، امید، اربعین، کاروان، در انتظار و نماز عشق از جمله قطعاتی است که امیرحسین مدرس آن را اجرا کرده و علیرضا صالحی نژاد تنظیم ارکستر 45 نفره را برعهده دارد. کنسرت روایت موسیقایی کتیبه 18 و 19 آذرماه ساعت 20 در مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا می شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه