رفتن به بالا
  • جمعه - 30 آبان 1393 - 12:15
  • کد خبر : ۳۶۲۹
  • چاپ خبر : نسخه اصلی قطعه «دولت مخفی» با صدای «گرشا رضایی»

نسخه اصلی قطعه «دولت مخفی» با صدای «گرشا رضایی»

از صفحه موسیقی بشنوید و دانلود کنید؛ صفحه موسیقی – محمد اکبری : تیتراژ پایانی سریال «دولت مخفی» با صدای «گرشا رضایی» منتشر شد. «امیر توسلی» وظیفه آهنگسازی این قطعه را بر عهده داشته است و ترانه هم از سروده های «منا جلالی» است. تیتراژ سریال دولت مخفی اولین حضور گرشا رضایی در قاب تلویزیون […]

از صفحه موسیقی بشنوید و دانلود کنید؛

صفحه موسیقی – محمد اکبری : تیتراژ پایانی سریال «دولت مخفی» با صدای «گرشا رضایی» منتشر شد. «امیر توسلی» وظیفه آهنگسازی این قطعه را بر عهده داشته است و ترانه هم از سروده های «منا جلالی» است. تیتراژ سریال دولت مخفی اولین حضور گرشا رضایی در قاب تلویزیون است. او که پیش از این وظیفه رهبری ارکستر و تنظیم برخی آثار «شهرام شکوهی» را بر عهده داشته است از این پس به صورت مستقل و متمرکز در مقوله خوانندگی فعالیت خواهد داشت. اولین آلبوم رسمی این خواننده مراحل تولید را پشت سر می گذارد و توسط یکی از مطرح ترین شرکت های پخش آثار موسیقی به بازار عرضه می شود.
pc
سریال دولت مخفی به کارگردانی «عبدالحسین برزیده» و با موضوع دفاع مقدس هر شب از شبکه دوم سیما پخش می شود. از سوی دیگر فصل دوم این سریال به زودی روی آنتن خواهد رفت که تیتراژ پایانی آن هم توسط گرشا رضایی اجرا شده است و از طریق این رسانه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که چندی پیش نسخه بی کیفیت تیتراژ سریال دولت مخفی در برخی سایت ها پخش شده بود. اکنون می توانید نسخه اصلی این اثر با صدای «گرشا رضایی» را برای اولین بار بشنوید و دانلود کنید :

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه