رفتن به بالا
  • جمعه - 30 آبان 1393 - 19:10
  • کد خبر : ۳۶۳۳
  • چاپ خبر : تنفس آزاد استاد بهمنی در بازار موسیقی

تنفس آزاد استاد بهمنی در بازار موسیقی

صفحه موسیقی : محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای کشور با اشاره به انتشار آلبوم «تنفس آزاد» با دکلمه خودش عنوان کرد این آلبوم شامل اشعار آزاد وی می‌شود که تا به حال کمتر شنیده شده است. محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرا درباره انتشار آلبوم «تنفس آزاد» گفت: قرار است بعد از ماه محرم و […]

Ostad Bahmani

صفحه موسیقی : محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای کشور با اشاره به انتشار آلبوم «تنفس آزاد» با دکلمه خودش عنوان کرد این آلبوم شامل اشعار آزاد وی می‌شود که تا به حال کمتر شنیده شده است.

محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرا درباره انتشار آلبوم «تنفس آزاد» گفت: قرار است بعد از ماه محرم و صفر آلبوم «تنفس آزاد» که شامل شعرهای آزاد من است با دکلمه خودم وارد بازار شود. موسیقی متن این آلبوم که زیر صدای من شنیده می شود توسط امیرحسین سمیعی ساخته شده است.

وی افزود: بیش از 40 شعر من در این آلبوم به صورت دکلمه خوانده می شود که البته امیرحسین سمیعی برای 4 شعر ملودی موسیقایی ساخته که با صدای خودش لابه لای این دکلمه ها پخش می‌شود. معتقدم او یکی از آهنگسازان خوب کشور است و صدای زیبایی نیز دارد و آینده درخشانی را برایش پیش بینی می‌کنم.

این هنرمند با اشاره به اشعاری که در این آلبوم دکلمه می‌کند، توضیح داد: مخاطبان معمولاً غزل‌های من را در آلبوم‌های پیشین شنیده‌اند در حالی که آلبوم «تنفس آزاد» شامل اشعار آزاد من است که کمتر تا به حال شنیده و یا خوانده شده‌اند.

بهمنی در پایان صحبت‌هایش درباره مدت زمانی که تولید این آلبوم به طول انجامیده است، گفت: تولید و آماده‌سازی آلبوم «تنفس آزاد» زمان زیادی طول کشیده است و نزدیک به دو سال درگیر آن بوده‌ایم اما بعد از اتمام ماه صفر قرار است در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

پیش از این اشعار محمدعلی بهمنی در سه آلبوم با عنوان‌های «دوستت دارم»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود» و «غزل» منتشر شده بود.

 

منبع : مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه