رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 آبان 1393 - 22:53
  • کد خبر : ۳۵۴۵
  • چاپ خبر : صابر خراسانی : شیار 143 انگیزه ترانه سرایی ام را زنده کرد

صابر خراسانی : شیار 143 انگیزه ترانه سرایی ام را زنده کرد

صفحه موسیقی : شاعر و ترانه‌سرای جوان کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه شعر و ترانه، از تقدیم یک ترانه به بازیگر فیلم «شیار 143» به منظور پاسداشت مادران شهدای گمنام خبر داد. صابر خراسانی در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: مدتی بود که در فضای ترانه کاری را انجام […]

Saber-Kh

صفحه موسیقی : شاعر و ترانه‌سرای جوان کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه شعر و ترانه، از تقدیم یک ترانه به بازیگر فیلم «شیار 143» به منظور پاسداشت مادران شهدای گمنام خبر داد.

صابر خراسانی در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: مدتی بود که در فضای ترانه کاری را انجام نداده بودم اما مدتی پیش بعد از مشاهده فیلم «شیار 143» به کارگردانی خانم نرگس آبیار که محتوای اصلی آن پیرامون مسائل و مشکلات مادران شهدای گمنام است، اثری را به خانم مریلا زارعی، بازیگر نقش اول این فیلم سینمایی تقدیم کردیم. وی افزود: محتوای اصلی کار برای مادران شهدا نوشته شده که بیت آخر آن با این فضا به اتمام می‌رسد «کار تو بیش از اینا تحسین داره/ هزار تا سیمرغ بلورین داره»

این شاعر جوان در ادامه از تولید یک آلبوم موسیقایی به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی با مضامین اجتماعی و آیینی خبر داد و گفت: این اثر به سفارش شبکه تلویزیونی افق و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت تولید شده است که در این مجموعه مقداری از حوزه فعالیت‌های همیشگی خودم پیرامون اهل بیت (ع) فاصله گرفته‌ام و دست به سرایش آثاری زدم که این بار به مقولات اجتماعی و آیینی چون ازدواج اسلامی، حجاب و مشکلات دیگر جامعه مربوط می‌شود.

وی درباره دلیل این تجربه جدید عنوان کرد: احساس می‌کردم سرایش شعر و ترانه در این فضا بسیار کمتر از کارهای همیشگی من بوده و دوست داشتم این بار فضای متفاوتی را تجربه کنم.

تقدیم چند کلیپ به شهدا و مادرانشان

صابر خراسانی در ادامه تصریح کرد: بر مبنای فرمایشات و پیام مقام معظم رهبری، بعد از شهادت شهید تهرانی‌مقدم کلیپی تصویری را برای شبکه افق تولید کرده‌ایم که فضای متفاوتی دارد و به منظور پاسداشت این شهید گرانقدر انقلاب اسلامی، ساخته شده است. این در حالی است که اثر دیگری را برای شبکه افق آماده ساخت داریم که این اثر نیز به مادران شهدای گمنام تقدیم شده است و امیدوارم به سهم خودم هدیه ناقابلی به هفت هزار مادر شهید گمنام کشورمان باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور کمرنگ در رسانه ملی توضیح داد: مدتی است که حضور در فضای رسانه ملی را کم کرده‌ام چرا که معتقدم رسانه ملی باید از افراد دیگر نیز برای حضور در برنامه‌های این چنینی دعوت کند و این جوان‌ترها باشند که در این عرصه فعالیت بیشتری می‌کنند؛ ضمن اینکه هر کسی به رسانه ملی می‌آید، باید ایده جدیدی نیز داشته باشد. به همین دلیل مدتی است که فعلا استراحت می‌کنم تا به محض خلق یک ایده یا هدف جدید، حضورم در رسانه شکل پررنگ‌تری پیدا کند.

به نقل از : مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه