رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 آبان 1393 - 11:14
  • کد خبر : ۳۵۲۸
  • چاپ خبر : سرقت ممنوع

سرقت ممنوع

صفحه موسیقی – محمد اکبری : هر سال شاهد کاور موزیک هایی میباشیم که بدون اجازه و بدون اینکه نامی از صاحب اثر ذکر شود تولید میشود. گاهی خواننده ترانه یک کار را با تغییر کوچک به نام خود ثبت میکند و به بازار ارائه میدهد. کاری که واقعا در خور شان یک خواننده نیست.شاید خواننده […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : هر سال شاهد کاور موزیک هایی میباشیم که بدون اجازه و بدون اینکه نامی از صاحب اثر ذکر شود تولید میشود.

گاهی خواننده ترانه یک کار را با تغییر کوچک به نام خود ثبت میکند و به بازار ارائه میدهد.

کاری که واقعا در خور شان یک خواننده نیست.شاید خواننده های ما به فقر ترانه و ملودی رسیدند و یا شاید خواننده هایی که در گوشه کنار شهر بدون نام  و نشان فعالیت میکنند با این سرقت میخواهند جنجالی برپا کنند تا دیده شوند.

هرچه که باشد کاری دور از اخلاق است و چهره خوبی ندارد، وقتی خواننده ای خود را حرفه ای میداند و در خیال اش فکر میکند کاری برای موسیقی این مملکت کرده است با سرقت یک موزیک، خود و موسیقی ایران را زیر سوال میبرد.

تا کی این روند ادامه پیدا میکند معلوم نیست و مسئولین هم با این دسته افراد برخوردی نمیکند.

بعضی از خواننده ها هستند که اثرشان دزدیده میشود اما انقدر متین و بی حاشیه هستند که برخوردی با اینگونه افراد نمیکنند و راه را برایشان بازتر میکنند.

سرقت ادبی بی شک یکی از بدچهره ترین کارها میباشد که اگر مسئولین، خواننده و ترانه سرا های که موزیک و یا ترانه هایشان دزدیده شده پیگیر نباشند بی شک خبرنگار هایی هستند که با قلم هایشان با اینگونه افراد برخورد کنند.

امیدوار هستیم در این راستا تخلفی دیگر مشاهده نکنیم.موسیقی ایران پاک زاده شده و باید پاک به کارش ادامه دهد.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه