رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 آبان 1393 - 09:39
  • کد خبر : ۲۱۷۲
  • چاپ خبر : بعد از محرم و صفر ؛ آلبوم محمدرضا فروتن منتشر می شود

بعد از محرم و صفر ؛ آلبوم محمدرضا فروتن منتشر می شود

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : محمدرضا فروتن بازیگر کشورمان که مدتهاست  در عرصه موسیقی فعالیت می کند از انتشار آلبوم موسیقی‌اش خبر داد. محمدرضا فروتن در گفت و گو با سایت صفحه موسیقی از انتشار آلبوم موسیقی خود بعد از مدتها انتظار خبر داد و گفت : این آلبوم به ترانه سرایی افشین یداللهی […]

953133

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : محمدرضا فروتن بازیگر کشورمان که مدتهاست  در عرصه موسیقی فعالیت می کند از انتشار آلبوم موسیقی‌اش خبر داد.

محمدرضا فروتن در گفت و گو با سایت صفحه موسیقی از انتشار آلبوم موسیقی خود بعد از مدتها انتظار خبر داد و گفت : این آلبوم به ترانه سرایی افشین یداللهی شامل 8 قطعه موسیقی است که قطعات آن توسط بابک زرین ساخته شده است.

وی افزود : تنظیم این قطعات را بابک زرین و سیروان خسروی به عهده داشته اند . تنظیم قطعاتی که به عهده بابک زرین بوده است همگی به صورت آکوستیک ضبط شده اند.

این بازیگر درباره تاخیر در انتشار آلبوم مستقل خود گفت : علاوه بر اینکه سرگرم کارهای سینمایی خود بودم ، دقت و نظارت بیش از حدی که بر روی آلبوم داشتم موجب شد تا این آلبوم با تاخیر روبرو شود. امیدوارم بتوانم توقعات مختلف را برآورده کنم.

محمدرضا فروتن  در پایان گفت: آلبوم به تازگی مرحله تولید خود را به پایان رسانده و قرار است در آینده بسیار نزدیک که فکر می کنم بعد از محرم و صفر باشد روانه بازار موسیقی کشور شود.

فروتن بازیگر سینما در آثار کارگردانان معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پور احمد و … بازی کرده است. فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده است.

گفته می شود این آلبوم یکی از بهترین آلبومها در ژانر خود خواهد شد و مطمئنا نه برای نام محمد رضا فروتن که خواننده آن است ، بلکه از جهت موسیقایی می تواند مخاطبان خود را داشته باشد و با آنها ارتباط تنگاتنگی برقرار کند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه