رفتن به بالا
  • جمعه - 2 آبان 1393 - 00:18
  • کد خبر : ۲۱۵۰
  • چاپ خبر : وحید حاجی تبار با کلیک دوباره می آید !

وحید حاجی تبار با کلیک دوباره می آید !

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : وحید حاجی تبار بعد از مدت ها به موسیقی پاپ برگشت. وی پیشتر آلبوم های هیشکی منو دوست نداره و عشق های دروغین را به بازار موسیقی عرضه کرده بود . حاجی تبار بعد از انتشار آلبوم های نام برده و همچنین تک تراک هایی همچون لیلا و […]

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : وحید حاجی تبار بعد از مدت ها به موسیقی پاپ برگشت. وی پیشتر آلبوم های هیشکی منو دوست نداره و عشق های دروغین را به بازار موسیقی عرضه کرده بود .

حاجی تبار بعد از انتشار آلبوم های نام برده و همچنین تک تراک هایی همچون لیلا و حق با توئه که در اواسط سال جاری پخش شد در حال انتشار سومین آلبوم رسمی خود میباشد. به همین دلیل وی در روز 28مهر ماه در یک جلسه صمیمانه با اهالی رسانه نشست خبری این آلبوم را برگزار کرد.

وی در ابتدا از سختی های اخذ مجوز کنسرت در سال های پیش توضیحاتی را داد و گفت : هم نسل های من نظیر هومن سزاوار، مهدی مقدم، مجتبی کبیری هم نتوانستند فضای برگزاری کنسرت را تجربه کنند.

وی ادامه داد : سال 88 تصمیم گرفتم به عرصه موسیقی پاپ برگردم و تک تراکی را به نام خیانت منتشر کردم که مورد استقبال قرار گرفت.بعد از این تصمیم گرفتم آلبومی با همین نام تولید کنم و به صورت اینترنتی به گوش مخاطبان برسانم.

 

تولید آلبوم کلیک دوباره:

سال 92 آلبوم هت تریک و با همراهی فیروز ویسانلو، اشکان خشایی، حمیدرضا شجاعی، بهروز لطفی پور آغاز کردیم که این آلبوم به کلیک دوباره تغییر نام داد.

 

توزیع آلبوم کلیک دوباره:

این آلبوم دی ماه در بازار عرضه خواهد شد.

 

کنسرت ها:

بعد از توزیع آلبوم تور کنسرت های ما آغاز میشود که اولین کنسرت ما نهم بهمن ماه در تهران میباشد و بعد از آن در شهر های اهواز، شاهرود، کیش، بندر عباس و همچنین شیراز اجرا خواهیم داشت.

 

در ادامه این نشست وحید حاجی تبار شرکت سل فا به مدیریت مجید طوسی را معرفی کرد که مراحل اخذ مجوز آلبوم و کنسرت های وی را بر عهده دارند.

 

9بهمن ؛ کنسرت :

اصرار من بر این است که روز 5شنبه کنسرت تهران برگزار شود به همین دلیل ما در خواست اجرا در سالن میلاد و اریکه ایرانیان را ارائه داده ایم. فیروز ویسانلو: در این کنسرت تنوع خوبی پدید می آید و علاوه بر تراک هایی که وحید میخواند چند تراک خارجی با کلام و بی کلام هم اجرا میکنیم تا در این بین خواننده استراحتی داشته باشد و تنوع شنوایی به وجود بیاید.

 

پخش شاهرگی و مویرگی:

وحید حاجی تبار: آلبوم ما توسط شرکت گلرنگ رسانه به صورت شاهرگی و مویرگی پخش میشود.
در پخش مویرگی آلبوم ها به صورت قراردادی میباشند و شاید دو فروشگاه نزدیک هم یک محصول را نداشته باشند اما در پخش شاهرگی این چنین نیست و محصول در تمام فروشگاه ها پخش خواهد شد و همچنین آلبوم در تمام شهرستان ها نیز پخش می شود.

 

لازم به ذکر است که در آلبوم کلیک دوباره ، وحید حاجی تبار با افرادی همچون امید حاجیلی، عرفان سلیمی، پیام قربانی، امیر کریمی، داوود شیرازی همکاری کرده است . همچنین فیروز ویسانلو رهبر ارکستر گروه حاجی تبار میباشد و وی انتخاب ارکستر را به عهده فیروز ویسانلو گذاشته است.

 

توضیح سایت صفحه موسیقی : سایت صفحه موسیقی ضمن تبریک به وحید حاجی تبار جهت حضور دوباره اش در فعالیت های جدی ِ موسیقی ؛ از ایشان و مسئول روابط عمومی این نشست جهت دیر منتشر شدن این گزارش عذر خواهی می کند . این تاخیر به دلیل مشکلات ایجاد شده در فضای میزبانی ( هاست ) سایت بود .

 

در ادامه می توانید عکس های وحید فرجی از این نشست را مشاهده نمایید :

 

IMG_0610 IMG_0643 IMG_9714 IMG_9729 IMG_9776 IMG_9784

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه