رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 آبان 1393 - 10:45
  • کد خبر : ۲۱۳۹
  • چاپ خبر : سومین آلبوم محمدرضا هدایتی منتشر می شود

سومین آلبوم محمدرضا هدایتی منتشر می شود

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : محمدرضا هدایتی «عشق پنهونی» رامنتشر می کند. محمدرضا هدایتی از چهره های نام دار سینما و تلویزیون ؛ از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان «عشق پنهونی»خبر داد و در این باره گفت : این آلبوم که  «عشق پنهونی» نام دارد در آینده ای نزدیک منتشر و روانه بازار موسیقی […]

hedayati-2

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : محمدرضا هدایتی «عشق پنهونی» رامنتشر می کند.

محمدرضا هدایتی از چهره های نام دار سینما و تلویزیون ؛ از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان «عشق پنهونی»خبر داد و در این باره گفت : این آلبوم که  «عشق پنهونی» نام دارد در آینده ای نزدیک منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. ملودی های این آلبوم را در همراهی با دوست هنرمندم رشید رفیعی ساخته ایم و تنظیم تمامی قطعات را او به عهده دارد. ترانه های آن را نیز رشید رفیعی سروده است.

وی همچنین گفت: دو قطعه از آلبوم جدیدمان راتاکنون در فضای اینترنت منتشر کرده ایم که یکی از آنها آهنگ « بریم زیر بارون » و دیگری  آهنگ « دلم بی قراره » بود .

با این دوقطعه توانستیم ارتباط خوبی با مخاطبان همیشه همراه خود برقرار کنیم. این آلبوم مانند آلبوم قبل 9 قطعه دارد که ساخت و تنظیم آنها به پایان رسیده به زودی وارد مرحله انتشار آن خواهیم شد.

محمدرضا هدایتی که به گفته خودش بعد از 20 سال سابقه در بازیگری حدوداً چهار سال است به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شده است تاکنون دو آلبوم منتشر کرده که آلبوم دومش با اقبال عمومی خوبی مواجه شد. همچنین آلبوم جدید وی ؛ مراحل نهایی را طی می کند .

محمدرضا هدایتی برای اولین بار کنسرت بزرگ خود را در سالن نمایشگاه بین المللی میلاد و در تاریخ پانزدهم مرداد ماه ۱۳۹۳برگزار کرد .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه