رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 24 مهر 1393 - 23:53
  • کد خبر : ۲۰۶۸
  • چاپ خبر : مازیار فلاحی زود تراز زانیار به سالن میلا آمد!

مازیار فلاحی زود تراز زانیار به سالن میلا آمد!

صفحه موسیقی- شایان رسول زاده:  روز دوشنبه 21 مهر ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان زانیار خسروی و طرفدارانش بود.   مثل همیشه این کنسرت هم با تاخیر شروع  شد و قبل از حضور زانیار روی استیج، تیزر آلبوم ماه هفتم  پخش شد تا مازیار فلاحی زود تر از زانیار به سالن میلاد بیاید.و […]

صفحه موسیقی- شایان رسول زاده: 

روز دوشنبه 21 مهر ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان زانیار خسروی و طرفدارانش بود.

 

مثل همیشه این کنسرت هم با تاخیر شروع  شد و قبل از حضور زانیار روی استیج، تیزر آلبوم ماه هفتم  پخش شد تا مازیار فلاحی زود تر از زانیار به سالن میلاد بیاید.و بعد از آن کلیپی از اجراهای رضا یزدانی، زانیار خسروی، سیروان خسروی، محسن یگانه و مازیار فلاحی  که زیر نظر آوای فروهر برگزار شده بود پخش شد.

با شمارش معکوس زانیار با آهنگ چشمای رویایی وارد سالن شد و  جو خوبی به سالن داد. بعد از پایان این تراک زانیار با طرفدارانش احوال پرسی داشت و خیلی زود به سراغ تراک فکر بکر رفت.

در ادامه زانیار قطعات تو نباشی و حس کمیاب را اجرا کرد و بعد با اجرای دستی دستی جو بسیار خوب و اکتیوی به سالن داد.زانیار بعد از اجرای دستی دستی میهمانان خود شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی را معرفی کرد.

طفره نرو دیگر قطعه ای بود که طرفداران بسیار زیادی داشت و این آهنگ خاطره انگیز کنسرت زانیار خسروی را زیباتر کرد.

زانیار قبل از اجرا بدون تو از طرفداران اش تقاضا کرد تا چراغ های تلفن همراهشان را روشن کنند تا سالن میلاد ستاره باران شود.

امید دارم هنوز، کنار مهتاب، ریسک، دوراهی، هی تو دیگر  قطعاتی بود که زانیار اجرا کرد.

 

در پایان زانیار قطعات دستی دستی، طفره نرو، بدون تو  را برای بار دوم اجرا کرد.

آرش سعیدی نوازنده گیتار باس، سروش عدل  نوازنده گیتار الکتریک ، امین راد نوازنده درامز، محسن کامران جم نوازنده گیتار آکوستیک بودند و رهبری ارکستر بر عهده امیر میلاد نیکزاد بود.

 

لازم به ذکر است که لیندا کیانی، میلاد کی مرام، شراره فرنژاد، سیروان خسروی از دیگر میهمانان این کنسرت بودند و زانیار از برادران حاتم پور به عنوان تهیه کنندگان برنامه، مهدی میرزا باقریان مدیر اجرایی برنامه و همچنین از فرهاد فتحی مدیر برنامه های خود تشکر کرد.

h7jzcl4522ma86iwfwyk h18tnu9p0c8habwc6a2w tfhphgkcl8cg0bupvj7m tr8097rbht69eywb3al5 wb1yf9khdqcqb1ohsmh7

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه