رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 مهر 1393 - 11:00
  • کد خبر : ۱۹۵۴
  • چاپ خبر : «ماه هفتم» با صدای مازیار فلاحی منتشر می شود

«ماه هفتم» با صدای مازیار فلاحی منتشر می شود

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : سر انجام البوم جدید مازیار فلاحی با عنوان « ماه هفتم» آماده انتشار شد و به زودی در سراسر کشور منتشر خواهد شد . مازیار فلاحی خواننده موفق موسیقی کشورمان سومین آلبوم رسمی خود را منتشر خواهد کرد.این آلبوم «ماه هفتم» نام دارد و طی هفته آینده منتشر خواهد […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : سر انجام البوم جدید مازیار فلاحی با عنوان « ماه هفتم» آماده انتشار شد و به زودی در سراسر کشور منتشر خواهد شد .

مازیار فلاحی خواننده موفق موسیقی کشورمان سومین آلبوم رسمی خود را منتشر خواهد کرد.این آلبوم «ماه هفتم» نام دارد و طی هفته آینده منتشر خواهد شد.

آهنگسازی تمامی قطعات این آلبوم بر عهده مازیار فلاحی است . ازترانه سرایانی که مازیار فلاحی را در این آلبوم درهمراهی کرده اند می توان بهیاحا کاشانی، زهره زمانی، مهدی کرباسیان و خود مازیار فلاحی نیاد کرد.

در بخش تنظیم این آلبوم   کوشان حداد، میلاد ترابی، نوید اسکندر و شهاب اکبری با وی همکاری کرده اند. مازیار فلاحی نیز، خود در این زمینه سهم بسزایی داشته است.

لازم به ذکر است که تهیه کننده این البوم هم مانند البوم قبلی مازیار بر عهده شرکت «آوای فروهر» با مدیریت برادران حاتم پور خواهد بود .

فلاحی پس از انتشار این آلبوم ، برای اولین بار در کنسرت جدیدش ،آلبوم را در تاریخ ۲۵ مهرماه به روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که هنرجویان گرامی برای تهیه بلیط  می توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه و بلیت تهیه کنند.

مازیار فلاحی تاکنون دو البوم رسمی به نام های «قلب یخی» و «لعنت به من»  در سراسر بازار منتشر کرده است و به زودی شاهد سومین البوم او به نام ماه هفتم نیز خواهیم بود .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه