رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 مهر 1393 - 10:03
  • کد خبر : ۱۹۴۳
  • چاپ خبر : استاد کریم‌خانی:آرزو دارم اثر دیگری به محضر شریف اهل بیت تقدیم کنم

استاد کریم‌خانی:آرزو دارم اثر دیگری به محضر شریف اهل بیت تقدیم کنم

صفحه موسیقی : محمدعلی کریم‌خانی خواننده قطعات مذهبی با اشاره به استقبال مردم از آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست» تاکید کرد آرزو دارد اثر دیگری را به محضر اهل بیت (ع) تقدیم کند. استاد محمدعلی کریم‌خانی پیرامون تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی و نواهای عاشورایی با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و صفر توضیح […]

0231
صفحه موسیقی : محمدعلی کریم‌خانی خواننده قطعات مذهبی با اشاره به استقبال مردم از آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست» تاکید کرد آرزو دارد اثر دیگری را به محضر اهل بیت (ع) تقدیم کند.

استاد محمدعلی کریم‌خانی پیرامون تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی و نواهای عاشورایی با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و صفر توضیح داد: فعلا مشغول کاری نیستم و از جایی هم برای کار پیشنهادی ندارم. البته می‌پذیرم که دیگر نه ما شرایط گذشته را داریم و نه هنرمندی پیدا می‌شود که مانند گذشته به تولید نواهای باکیفیت عاشورایی اهتمامی ویژه داشته باشد.

خواننده قطعه ماندگار «آمده‌ام، ای شاه پناهم بده» با اشاره به فعالیت‌هایی که در گذشته پیرامون اجرای آثار موسیقایی مذهبی انجام داده است، تصریح کرد: در سال های گذشته غیر از حضور در مجالس مداحی اهل بیت (ع) افتخار این را داشتم که در تهیه و تولید آثار موسیقایی نیز فعالیت‌هایی داشته باشم که اجرای ملودی «قطعه ای از بهشت» یا همان «آمده ام، ای شاه پناهم بده»، اجرای قطعه ای عاشورایی در حسینیه کربلایی‌ها با هنرمندی صادق آهنگران، نزار القطری و بنده و تولید آلبوم «ساقی سرمست» به آهنگسازی آریا عظیمی‌نژاد از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: دوستان و آشنایان نزدیک می دانند که آریا عظیمی نژاد چه مشقت‌هایی برای تولید این آلبوم کشید اما وقتی دیدیم مردم از این اثر عاشورایی که سال 91 تولید شد استقبال خوبی به عمل آوردند واقعا خستگی کار از تن هر دوی ما بیرون رفت. من یادم می آید برای تولید یک قطعه بیش از 20 روز در استودیو بودم. امیدوارم تمام این زحمات مورد قبول ارباب ما حضرت سید الشهدا(ع) قرار بگیرد.

کریم‌خانی در پایان تاکید کرد: به عنوان یک خادم اهل بیت بی نهایت آرزو دارم که بتوانم در این مدت اثر دیگری را به محضر شریف اهل بیت تقدیم کنم اما هنوز شرایط این فضا برایم مهیا نیست و هنوز خودم هم نمی دانم چه کاری را باید انجام دهم اما امیدوارم به زودی شرایط کار دوباره برایم فراهم شود.

محمدعلی کریم خانی سال 1329 در استان قزوین متولد شد. وی از کودکی به مداحی و مؤذنی علاقمند بود و در ایام محرم و ماه مبارک رمضان به تمرین مناجات خوانی و مداحی می پرداخت. کریم خانی اولین مداحی خود را در سن 16 سالگی در حرم امام رضا (ع) تجربه کرد و پس از آن زیر نظر مرحوم حسین صبحدل این راه را در رادیو به صورت حرفه ای طی کرد.

منبع : مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه