رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 مهر 1393 - 20:12
  • کد خبر : ۱۹۰۰
  • چاپ خبر : احمد نورایین ؛ هامون و تنهایی اش

احمد نورایین ؛ هامون و تنهایی اش

صفحه موسیقی – بی تا پاک نژاد : احمد نورایین متولد نهم اردیبهشت ماه در تهران می باشد . شروع حرفه ای فعالیت موسیقی وی با آموختن سلفژ نزد استاد امیرحسین اسلامی بود . آشنایی با داود جعفری ، استاد تئوری موسیقی و هارمونی ، باعث شد دید نورآیین نسبت به موسیقی تغییر کند و […]

صفحه موسیقی – بی تا پاک نژاد : احمد نورایین متولد نهم اردیبهشت ماه در تهران می باشد . شروع حرفه ای فعالیت موسیقی وی با آموختن سلفژ نزد استاد امیرحسین اسلامی بود . آشنایی با داود جعفری ، استاد تئوری موسیقی و هارمونی ، باعث شد دید نورآیین نسبت به موسیقی تغییر کند و به موسیقی کلاسیک بیش از پیش علاقه مند شود.

آواز کلاسیک را بعد از دوره ی سلفژ نزد هاسمیک کاراپتیان شروع کرد که در همین دوره اولین آلبوم خود را به نام هامون و تنهایی به بازار موسیقی عرضه کرد . آلبوم هامون و تنهایی به شخصیت فیلم هامون که ساخته و پرداخته ی داریوش مهرجویی است ، تقدیم شد ، که زنده یاد خسرو شکیبایی به زیبا ترین نحو این نقش را ایفا کردند .

در مهر ماه سال 90 کنسرت کافه نشین را به همراهی ارکستر مهستان در کاخ سعد آباد برای اجرای آهنگ های آلبوم هامون و تنهایی و همچنین اجرای قطعات کلاسیک جهانی به روی صحنه برد در اسفند ماه سال 91 اجرای متفاوتی از کارهای آلبوم هامون و تنهایی در سالن آمفی تاتر محک توسط احمد نورآیین برگزار شد . به زودی گفتگوی مفصلی با این خواننده که رویکرد متفاوتی به موسیقی دارد را از سایت صفحه موسیقی می خوانید .

 

SONY DSC

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه