رفتن به بالا
  • سه شنبه - 1 مهر 1393 - 09:51
  • کد خبر : ۱۸۲۲
  • چاپ خبر : سیروان خسروی : حفظ شان مخاطبان دلیل لغو کنسرت بود

سیروان خسروی : حفظ شان مخاطبان دلیل لغو کنسرت بود

صفحه موسیقی : سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ در پی لغو کنسرت موسیقی اش در شهر سنندج از مردم این شهر عذرخواهی کرد و دلیل لغو این اجرا را حفظ شان و امنیت مخاطبان کنسرت دانست. در پی لغو شدن کنسرت موسیقی سیروان خسروی در شهر سنندج که قرار بود 18 شهریور ماه برگزار شود […]

photo 2(2)

صفحه موسیقی : سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ در پی لغو کنسرت موسیقی اش در شهر سنندج از مردم این شهر عذرخواهی کرد و دلیل لغو این اجرا را حفظ شان و امنیت مخاطبان کنسرت دانست.

در پی لغو شدن کنسرت موسیقی سیروان خسروی در شهر سنندج که قرار بود 18 شهریور ماه برگزار شود و پس از آن با حاشیه‌هایی برای این خواننده ایجاد شد، این خواننده موسیقی پاپ یادداشتی را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده و از این طریق از هموطنان کرد زبانش عذرخواهی کرده است.

در یادداشت سیروان خسروی آمده است:

برای هر خواننده ای لذت بخش‌ترین بخش زندگی‌اش دیدن مخاطبانش و همخوانی با آنها است. اجرای کنسرت در سنندج هم یکی از همین لحظات بود که 3 سال منتظرش بودم تا اینکه بالاخره شرایط برگزاری آن فراهم شد و من نیز با انگیزه بسیار زیادی برای اجرا در زادگاه مادرم لحظه شماری می‌کردم.

ولی متاسفانه بر خلاف تصوراتم فضای شهر کاملا خلاف چیزی بود که پیش بینی می‌کردیم و متاسفانه از لحظه اعلام اجرای این کنسرت با پیام‌هایی توهین و تهدیدآمیز مواجه شدیم. من و تیم برگزارکننده این موضوع را جوسازی اقلیت شهر به حساب آوردیم، به همین دلیل من دو روز قبل از اجرا وارد شهر سنندج شدم و برای اجرای کنسرت نیز کاملا مصمم بودم.

افزایش تعداد پیام‌ها به حدی بود که با توجه به فضای موجود به هیچ وجه حاضر نبوده و نیستم که شان و امنیت عده‌ای که مخاطب هنر هستند ، در شب اجرای کنسرت به خطر بیفتد. به همین دلیل برای حفظ شان و شخصیت این مخاطبان ٬ تصمیم به لغو این کنسرت گرفتم.

درست بودن این تصمیم را بازخوردهایی که در طول این مدت دریافت کرده ام ، نشان می دهد. از تک تک عزیزانی که دوست داشتند در این کنسرت شرکت کنند، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم روزی فرا برسد که همه مخاطبانم را در فضایی مهربانانه تر و زیباتر ببینم.

بدانید که مثل بسیاری از شما٬ من هم از این اتفاق دلم شکست. در آخر باید بگم که اول از همه به انسانیت خودم و بعد از آن به ایرانی و کرد بودنم افتخار می‌کنم.

خسروی پیش از این بخشهایی از این یادداشت را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

 

منبع : مهر

عکس : اختصاصی صفحه موسیقی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه