رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 شهریور 1393 - 11:01
  • کد خبر : ۱۷۱۳
  • چاپ خبر : وحید دهقانی و گام هایی رو به پیشرفت

وحید دهقانی و گام هایی رو به پیشرفت

صفحه موسیقی – محمد اکبری : وحید دهقانی خواننده ی جوان اما با تجربه ای است که مدت ها مشغول تولید نخستین آلبوم خود می باشد . این آلبوم زمستان 93 ( اوایل بهمن ماه ) به صورت گسترده ای در سطح کشور پخش خواهد شد . دهقانی سه اثر ملی – حماسی را تولید […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : وحید دهقانی خواننده ی جوان اما با تجربه ای است که مدت ها مشغول تولید نخستین آلبوم خود می باشد . این آلبوم زمستان 93 ( اوایل بهمن ماه ) به صورت گسترده ای در سطح کشور پخش خواهد شد .

دهقانی سه اثر ملی – حماسی را تولید کرد که سال گذشته در هفته دفاع مقدس و پیشتر در سالروز شهادت سردار شهید بابایی از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش شد . همچنین دو قطعه از این سه قطعه ی تولید شده ؛ در سایت های معتبر دانلود آهنگ ، پخش شد و با اقبال عمومی خوبی مواجه گشت .

آلبوم وی اما ؛ یک آلبوم عاشقانه است که فضای سرشار از احساس دارد و قطعا ً به لطف احساسش می تواند مخاطبین ایرانی را جذب نماید چرا که ایرانیان همواره کارهای احساسی را دوست داشته و پسندیده اند .

در آلبوم عاشقانه های وحید دهقانی این عوامل با وی همکاری کرده اند : افشین سیاهپوش ، ساناز کریمی ، داریوش شهریاری ، محسن معراجی ، افشین امینی ، فواد غفاری ، حامد برادران ، محمد کاظمی ، پویان اعتصامی ، نرگس جعفری و گروهی از نوازندگان سرشناس و مطرح موسیقی ایران .

هچنین دهقانی در یکی از قطعات این آلبوم با یکی از بهترین تنظیم کننده های حال حاضر موسیقی نیز همکاری داشته که ترجیح داد تا نشر آلبوم اسمی از ایشان به میان نیاید !

وحید دهقانی دو قطعه ی دیگر را با دانیال شهرتی تولید کرده که به زودی این دو قطعه از رسانه ها پخش خواهند شد . یکی از این قطعات در وصف حضرت ولی عصر ( عج ) می باشد با ترانه ایی از طهمورث پور شیرمحمد و به آهنگسازی سالار زنگنه .

همچنین دهقانی علاوه بر تولید آلبومش نگاه ِ ویژه ایی به کنسرت دارد و در همین راستا ؛ در حال اقدام برای اخذ مجوز گروه ارکستر خود و اجراهایش در تهران می باشد .

باید منتظر ماند تا ماحصل فعالیت های این خواننده را دید و شنید .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه