رفتن به بالا
  • شنبه - 22 شهریور 1393 - 11:07
  • کد خبر : ۱۶۳۴
  • چاپ خبر : «کامنت» و آلبومی رفته از دست !

«کامنت» و آلبومی رفته از دست !

      صفحه موسیقی : اولین کنسرت بزرگ گروه موسیقی «کامنت» 11 مهر ماه امسال در سالن اریکه ایرانیان طی دو نوبت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. سید علی میرمحمدی تهیه‌کننده این کنسرت گفت: این کنسرت به نوعی اولین کنسرت بزرگ گروه موسیقی «کامنت» است که بعد از برگزاری کنسرت در جشنواره خلیج فارس، در […]

 

 

Nima

 

123

صفحه موسیقی : اولین کنسرت بزرگ گروه موسیقی «کامنت» 11 مهر ماه امسال در سالن اریکه ایرانیان طی دو نوبت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

سید علی میرمحمدی تهیه‌کننده این کنسرت گفت: این کنسرت به نوعی اولین کنسرت بزرگ گروه موسیقی «کامنت» است که بعد از برگزاری کنسرت در جشنواره خلیج فارس، در قالب یک اجرای زنده رسمی برای علاقه مندان موسیقی اجرا می شود.

وی با تشکر از دفتر موسیقی وزارت ارشاد در اعطای مجوز این کنسرت عنوان کرد: در این کنسرت که با مشارکت و همکاری موسسه‌های هامین گستر آریا و آوای سوته دلان با محوریت اجرای زنده آلبوم تازه انتشار یافته «رفته از دست» برگزار می شود تصمیم داریم که فضای متفاوتی را برای مخاطبان فراهم کنیم. اغلب علاقه مندان موسیقی می دانند این ماهها شکل و شمایل کنسرت ها به لحاظ دیداری و شنیداری تقریبا قالبی یکسان دارند ولی لازم است که اجراهای زنده از تفاوت هایی برخوردار باشد به همین دلیل مخاطبان مطمئن باشند که با یک اجرای زنده متفاوت روبه رو خواهند شد.

این تهیه کننده درباره استقبال تماشاگران از بلیت فروشی این کنسرت گفت: خوشبختانه از شروع بلیت فروشی اینترنتی بلیت استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان به عمل آمده به طوری که تمامی نوبت های این کنسرت در یک شب به فروش رفت و من امیدوارم با این استقبال خوب تماشاگران کنسرت خوب و با کیفیتی به مخاطبان ارائه شود.

گروه موسیقی «کامنت» از جمله گروه‌های نوپای موسیقی کشورمان است که بعد از دریافت مجوز فعالیت از دفتر موسیقی بعد از مدت ها آلبوم «رفته از دست» را منتشر کرد که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد.

در این گروه موسیقایی که چندی پیش در قالب جشنواره موسیقی خلیج فارس اجرایی در پردیس سینمایی قلهک داشت، کیان پورتراب خواننده و ترانه سرا، نیما رمضان گیتار الکتریک، بردیا امیری درامز، اشکان آبرون کیبورد و آرین کشیشی گیتار باس به عنوان گروه اجرایی حضور دارند.

منبع : مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه