رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 شهریور 1393 - 11:58
  • کد خبر : ۱۵۷۵
  • چاپ خبر : بهنام صفوی دوباره میهمان برنامه ساعت 25 شد

بهنام صفوی دوباره میهمان برنامه ساعت 25 شد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : بهنام صفوی خواننده البوم« فوق العاده» بار دیگر میهمان این هفته برنامه ساعت 25 شد. وی در این برنامه پر مخاطب گفت : هیچ وقت به دنبال تکرار در آهنگ هایم نیستم . هیچوقت نخواستم آلبوم «عشق من باش» را تکرار کنم و همیشه به دنبال ایده و سبک […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : بهنام صفوی خواننده البوم« فوق العاده» بار دیگر میهمان این هفته برنامه ساعت 25 شد.

وی در این برنامه پر مخاطب گفت : هیچ وقت به دنبال تکرار در آهنگ هایم نیستم . هیچوقت نخواستم آلبوم «عشق من باش» را تکرار کنم و همیشه به دنبال ایده و سبک و سیاق جدید بوده ام که اسیر تکرار نشوم .

این خواننده ادامه داد : مشغله کاری من در اجرا های متعدد بسیار است با این حال پیگیر جمع کردن البوم بعدی هستم و همین طور به دنبال ترانه های خیلی خوب و متفاوت ام  که با کار های قبلی ام فرق داشته باشد تا مسیر جدیدی را طی کنم.

صفوی همچنین تاکید کرد: در آلبوم جدیدم در بخش تنظیم کار هایم فضاهای غربی و شرقی به موازات هم دیده می شد که با استقبال خیلی خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

بر اساس این گزارش  بهنام صفوی در این برنامه ازاجرا های متعددخود خبر داد که قرار است به زودی برگزار شوند.

این کنسرتها علاوه بر تهران و شهرهای مختلف ایران، در کشورهای خارجی نیز برگزار می شوند.

گفتنی است ؛ بهنام صفوی در روز 30 شهریور 93 به تهیه کنندگی شرکت آوای هنر  و در سالن نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه می پردازد . همین طور در روز  26 شهریور ماه  در سینما شهر تماشا کنسرت برگزار می کند . این برنامه به تهیه کنندگی موسسه نسل مهر برگزار می .شود

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به آدرسiranconcert.com مراجعه و بلیت خریداری کنند .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه