رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1393 - 23:19
  • کد خبر : ۱۵۰۰
  • چاپ خبر : گفت و گو با ميثم ابراهيمی ، خواننده ترانه تيتراژ سريال «دردسرهای عظيم»

گفت و گو با ميثم ابراهيمی ، خواننده ترانه تيتراژ سريال «دردسرهای عظيم»

میثم ابراهیمی : ترانه بايد معنا و مفهوم داشته باشد صفحه موسیقی – محمدحسین داودی : ابراهيمي خوانندگي را از دوران نوجواني شروع کرد و با گذشت زمان به صورت حرفه اي فعاليت هنري خود را ادامه داد. او اولين کارش را با خواندن ترانه تيتراژ برنامه «خانه فيروزه اي» که سال87 پخش مي شد […]

1235456

میثم ابراهیمی : ترانه بايد معنا و مفهوم داشته باشد

صفحه موسیقی – محمدحسین داودی : ابراهيمي خوانندگي را از دوران نوجواني شروع کرد و با گذشت زمان به صورت حرفه اي فعاليت هنري خود را ادامه داد. او اولين کارش را با خواندن ترانه تيتراژ برنامه «خانه فيروزه اي» که سال87 پخش مي شد شروع کرد. وي در اين مدت با آهنگسازاني چون محمد رضا چراغعلي، محمد مهدي گورنگي، آرش ملک، فرزاد خردمند و… کار کرده است.
او قصد دارد بعد از ايام محرم آلبوم دوم خود را روانه بازار کند تا به بهانه آلبوم جديدش کنسرتي را در سالن ميلاد برگزار کند. از ابراهيمي اين شب ها ترانه تيتراژ سريال «دردسرهاي عظيم» را در شبکه سه مي شنويد. تصميم گرفتيم درباره فعاليت هاي جديدش با او گفت و گويي داشته باشيم.

* براي خواندن ترانه تيتراژ چه اصولي برايت اهميت دارد؟
– معنا و مفهوم برايم خيلي اهميت دارد و همين که بتواند نظر مخاطبم را جذب کند برايم کافي است.

*چه نظري درباره ترانه تيتراژ سريال دردسرهاي عظيم داري؟ آيا توانسته نظر مخاطبان را جذب کند؟
– دردسرهاي عظيم سريالي است که رد پاي خدا در آن وجود دارد و شغلي که جواد عزتي در اين سريال ايفا مي کند، بالاخره همه ما دير يا زود با آن سرکار خواهيم داشت. با توجه به محتواي فيلمنامه تصميم گرفتيم بااين ژانر ترانه  خوب و مخصوص را انتخاب کنيم.

*تو سال 87 که اولين کارت را به عنوان تيتراژ در برنامه «خانه فيروزه اي» خواندي چه احساسي داشتي؟
– خانه فيروزه اي يک برنامه خانوادگي بود و با توجه به آن برنامه، آهنگي را توليد کرديم که حس هاي عاشقانه در آن پررنگ باشد. جالب آنکه به دليل استقبال از آهنگ برنامه، تيتراژ اول و آخر با هم يکي شدند. اين روزها با آهنگ به تو مديونم در تيتراژ برنامه تلويزيوني «امروز هنوز تموم نشده» که از شبکه يک سيما پخش مي شود روي آنتن حضور دارم.

*بيشتر چه سبک ترانه ها را مي خواني؟
– کار من پاپ است و ترانه هايي را که بدانم مردم و جوان ها با آن ارتباط برقرار مي کنند، بيشتر کار مي کنم. در تيتراژ «دردسرهاي عظيم» با خدا احساس راحتي کرديم و گفتيم که چقدر با او راحتيم. خداراشکر مي کنم که مردم اين کار را پسنديده اند و خود خدا هم سوژه اصلي اين پروژه بود. من از اول که اين ترانه را توليد کردم حضور خدا را در آن حس مي کردم.

*برنامه هايي همانند «امروز هنوز تموم نشده» که تيتراژش را برعهده داري از نظرت چه تاثيري روي کار و معرفي هنرمندان دارند؟
– برنامه هاي ترکيبي مقدمه اي است براي آنکه خواننده بتواند خودش را محک بزند. من دو تيتراژ براي تلويزيون خوانده ام و احساس مي کنم تهيه کننده ها و شبکه فهميده اند که وقتي من ترانه تيتراژ يک برنامه ترکيبي را مي خوانم و مردم با آن ارتباط برقرار و از آن حمايت مي کنند، تشويق مي شوم تا در کارهاي ديگر حضور داشته باشم. تشکر مي کنم از آقاي مهام که من را دعوت کردند براي خواندن ترانه تيتراژ پروژه سريال دردسرهاي عظيم و خوشحالم  که من هم کارم را با موفقيت و توجه بالا تحويل داده ام و توانست مورد توجه بينندگان باشد. در قسمت نوزدهم سريال کليپ ميان سريالي را هم آماده کرده ايم که بزودي مي بينيد.

*تيتراژ برنامه هاي تلويزيوني بهتر ديده مي شود يا فيلم و سريال؟
– برنامه هاي ترکيبي مثل «امروز هنوز تموم نشده» بيننده هايش خيلي کمتر از فيلم وسريال است، هرچند بيننده هاي خودش را دارد. گاهي شده که برنامه از کيفيت بالايي برخوردار است و ترانه کيفيت پائيني دارد. اين کاستي باعث مي شود ديد مخاطب به برنامه هم عوض شود. تيتراژ هايي را که تا الان خوانده ام خوب بوده و همه راضي بوده اند؛ چون قدم هايم را آهسته برداشتم.

*در آينده چه کارهايي را از تو مي شنويم و چه تراک‌ هايي را الان آماده داري؟
– آلبوم جديدم بعد از ايام محرم و صفر وارد بازار مي شود و طي قول‌ هايي که به مردم داده ام، قرار است ماهي يک بار تراک هايي را در اينترنت پخش کنم و اين قول را همين جا به مخاطبان کارهايم مي دهم.

*با چه کساني در اين آلبوم  همکاري داري؟
محمد عليزاده، ميلاد ترابي، مازيار فلاحي، فواد غفاري و دوستاني که رفاقت با آنان دارم، اما تجربه همکاري نداشتيم درکنارم هستند. اميدوارم که آلبومي را توليد کنم که مخاطبان دوست داشته باشند.

*چه برنامه اي براي اجرا کنسرت هايت داري؟
– پيشنهاد هاي زيادي براي برگزاري کنسرت داشته ام، اما تصميم دارم که آلبوم دومم روانه بازار شود تا کنسرت برگزار کنم.

*و در آخر؟
اميدوارم ميثم ابراهيمي همچنان بتواند در عرصه موسيقي آهنگ‌ هايي را توليد کند که شرمنده شنوندگان موسيقي و طرفدارانش نباشد.

منبع : بانی فیلم

112345621

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه