رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1393 - 23:13
  • کد خبر : ۱۴۹۷
  • چاپ خبر : بهنام صفوی «فوق العاده» را به کانادا می برد

بهنام صفوی «فوق العاده» را به کانادا می برد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : «بهنام صفوی» آلبوم موفق «فوق العاده» را برای اجرا به کانادا می برد. بهنام صفوی ؛ خواننده و موزیسین عرصه پاپ بعد از دو آلبوم موفق «عشق من باش» و «آرامش»، اجرای «فوق العاده» را به کانادا می برد. وی که امسال سومین آلبوم رسمی خود به نام «فوق […]

2014081

صفحه موسیقی فرید توفیقی : «بهنام صفوی» آلبوم موفق «فوق العاده» را برای اجرا به کانادا می برد. بهنام صفوی ؛ خواننده و موزیسین عرصه پاپ بعد از دو آلبوم موفق «عشق من باش» و «آرامش»، اجرای «فوق العاده» را به کانادا می برد.

وی که امسال سومین آلبوم رسمی خود به نام «فوق العاده» را منتشر کرد و تور کنسرت‌های پس از آن را در تهران و شهرستان های مختلف آغاز کرده است ، به زودی برای نخستین بار در کشور بزرگ کانادا اجرای زنده خواهد داشت .

به گفته این خواننده به زودی اجراهای متفاوتی در شهرستان های مختلف ایران و خارج از کشور از آلبوم جدید وی برگزار می شود که در صورت دریافت مجوز نام  این شهرها را اعلام خواهد کرد.

بهنام صفوی همچنین در روز 7 شهریور 1393، به تهیه کنندگی موسسه «آوای هنر» طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود.

وی همچنین  در روز 15 شهریورماه  در محمودآباد مازندران کنسرت برگزار می‌کند.  پس از آن  نیز در روز 30  شهریورماه بار دیگر در تهران به اجرای زنده خواهد پرداخت.

 برنامه های تعیین شده بعداز این اجراها، کنسرت هایی است که قرار است در کشور کانادا و با اجرای متفاوت قطعات آلبوم «فوق العاده» این خواننده برگزار شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه