رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1393 - 12:38
  • کد خبر : ۱۴۷۹
  • چاپ خبر : حامد زمانی و دستمزد 19 میلیون تومانی

حامد زمانی و دستمزد 19 میلیون تومانی

صفحه موسیقی : همیشه رقم قرارداد هنرمندان یکی از سوالات کنجکاو برانگیز مخاطبانشان بوده است. اینکه بدانند آنها از فعالیت های هنریشان چقدر پول می گیرند. این نکته در میان هنرمندان هالیوودی نه تنها مشکلی به همراه ندارد بلکه موضوعی است که باعث تفاخر بسیاری از آنهاهم می شود اما در ایران داستان طور دیگری […]

027984

صفحه موسیقی : همیشه رقم قرارداد هنرمندان یکی از سوالات کنجکاو برانگیز مخاطبانشان بوده است. اینکه بدانند آنها از فعالیت های هنریشان چقدر پول می گیرند. این نکته در میان هنرمندان هالیوودی نه تنها مشکلی به همراه ندارد بلکه موضوعی است که باعث تفاخر بسیاری از آنهاهم می شود اما در ایران داستان طور دیگری است.

هر چقدر میان هنرمندان جهان افشای رقم قراردادهایشان مشکلی به همراه ندارد در میان ایرانی ها این اطلاعات همواره «تابو» بوده است. طوری که هر وقت هم اعلام می شده با اطلاق عنوان «افشاگری» همراه بوده است. حتی میان فوتبالیست ها هم که رقم قراردادهایشان در فدراسیون ثبت می شود این نکته صدق می کند و رسانه ها بیشتر در تلاش هستند این رقم ها را گمانه زنی کنند.

Hamed Zamani - Mikoshim

دیروز اما سایت کافه سینما به نقل از صفحه شخصی صادق نیکو، روزنامه‌نگار و از دست اندرکاران مجله پنجره در گوگل‌پلاس از رقم پرداختی به حامد زمانی خواننده پاپ کشورمان نوشت.حامد زمانی به تازگی ترانه «می کشیم » را منتشر کرده و اتفاقا ً مورد استقبال اهالی موسیقی هم قرار گرفته است .  به نوشته این سایت ؛ حامد زمانی برای اجرا در سالگرد شهید باغبانی ۱۹ میلیون تومان درخواست کرده است و این در حالی است که به گفته صادق نیکو در گوگل پلاس حمید حامی دیگر خواننده پاپ کشورمان برای خواندن دو قطعه برای غزه تنها ۳ میلیون تومان دریافت کرده است.

 

نقل مطلب از جام جم نوا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه