رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1393 - 12:02
  • کد خبر : ۱۴۷۱
  • چاپ خبر : عاشقانه های حمید عسکری ؛ این بار در نمایشگاه میلاد

عاشقانه های حمید عسکری ؛ این بار در نمایشگاه میلاد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : کنسرت تابستانه «حمید عسکری» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. تهیه کننده این اجرا بر عهده شرکت “سل فا” به مدیریت مجید طوسی بود . این اجرا با قطعات «هوای گریه»، «اگه به تو نمی‌رسم» و «خیلی دوست دارم» و «بزن بارون» و «من کجای زندگیتم» […]

401207f

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : کنسرت تابستانه «حمید عسکری» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. تهیه کننده این اجرا بر عهده شرکت “سل فا” به مدیریت مجید طوسی بود .

این اجرا با قطعات «هوای گریه»، «اگه به تو نمی‌رسم» و «خیلی دوست دارم» و «بزن بارون» و «من کجای زندگیتم» و … آغاز شد و با قطعه «نذار بمونم تو کما» این برنامه پایان یافت .

حمید عسکری قبل از اینکه آهنگ ستاره – که با تنظیم زنده یاد نیما وارسته در آلبوم کما2 عرضه شده بود –  را اجرا کند گفت : همیشه زمان اجرا این قطعه نیما وارسته در کنار من بود و من را با ویولون همراهی میکرد ؛ که اکنون دیگر در وی کنار ما نیست . از شما درخواست می‌کنم که همگی نور تلفن‌های همراه خود را روشن کنید و این آهنگ را همراهی کنید تا بداند که هنوز هم همگی به یادش هستیم.

«منصور جنید» (رهبر ارکستر و کیبورد)، پوریا حیدری (کیبورد و بک‌ وکال)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، بهادر خانزاده (ویولون)، کیوان ملک (پرکاشن)، سعید صارمی (پرکاشن)، عمید بنکدار (گیتار بیس)، امین قمی‌نژاد (درامز)، میلاد اکبری (گیتار)، فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)، بابک وزیری (گیتار) و علی شمس آبادی (کلارینت) اعضای ارکستر وی در این اجرا بودند.

«امیرحسین رستمی»، «سامان جلیلی» و «احسان اسدیان» از جمله میهمانانی بودند که در این اجرا حضور داشتند. به دلیل استقبال بی نظیری که از این اجرا صورت گرفت ممکن است بار دیگر تمدید شود .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه