رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1393 - 12:58
  • کد خبر : ۱۴۸۳
  • چاپ خبر : حرفه ایی ها موسیقی ؛ برای ِ ” زندگی یک نفره ی سالار زنگنه ! ” تلاش می کنند

حرفه ایی ها موسیقی ؛ برای ِ ” زندگی یک نفره ی سالار زنگنه ! ” تلاش می کنند

صفحه موسیقی – محمد اکبری : یک آهنگساز موسیقی پاپ ؛ تا پایان سال جاری نخستین آلبوم خود را در مقام خواننده منتشر می کند .  سالار زنگنه از فعالان عرصه ی آهنگسازی که چند قطعه ایی را نیز با صدای خود در فضای مجازی منتشر ساخته است در حال آماده سازی آلبوم موسیقی خود […]

IMG-20140825-WA0003

صفحه موسیقی – محمد اکبری : یک آهنگساز موسیقی پاپ ؛ تا پایان سال جاری نخستین آلبوم خود را در مقام خواننده منتشر می کند .  سالار زنگنه از فعالان عرصه ی آهنگسازی که چند قطعه ایی را نیز با صدای خود در فضای مجازی منتشر ساخته است در حال آماده سازی آلبوم موسیقی خود می باشد  .

این آلبوم ” زندگی یک نفره ” نام گرفته است و گروهی از بهترین های موسیقی پاپ در این آلبوم حضور دارند . تمامی قطعات این آلبوم را زنگنه خود به تنهایی ساخته است  و ترانه های آن توسط ترانه سرایانی همچون ﻋﻠﯽ ﺑﺤﺮﯾﻨﯽ ، ﻣﺤﺴﻦ ﻣﻌﺮﺍﺟﯽ و ﯾﺎﺷﺎﺭ ﺑﻠﻮﺭﯼ ﻧﯿا سروده شده است. سالار زنگنه  نیز در زمینه ترانه سرایی این آلبوم حضور دارد ﻭبه احتمال بسیار زیاد  ترانه مکرم نیز به جمع ترانه سرایان این آلبوم اضافه شود. در آلبوم «زندگی یک نفره»  ﺩﺍﻧﯿﺎﻝ ﺷﻬﺮﺗﯽ ، ﻋﻠﯽ ﻣﺮﺍﺩﯼ ، ﻣﺤﺴﻦ ﺍﻣﯿﺮﯼ ﻭ ﺣﺴﯿﻦ ﻃﺎﻫﺮﯼ ﻧﯿﺰ به عنوان  ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪﻩ قطعات حضور دارند  و زنگنه در حال توافق با دو چهره ی موفق عرصه تنظیم برای این آلبوم است که بزودی نام این تنظیم کنندگان از این رسانه اعلام خواهد شد  .

از دیگر كارهای این هنرمند ترانه مشتركی با دوست همنام خود «سالار زنگنه» است كه «حال این روزام» نام دارد و سال گذشته به خوبی در رسانه های معتبر پخش شد . خواننده ی قطعه ی احساسی ِ تضاد  ؛  فرزند استاد مسعود زنگنه از موزیسین های مطرح است که از جمله آثار ایشان را با صدای شادروانان کورس سرهنگ زاده ، منوچهر طاهر زاده و … شنیده ایم .  از شاگردان استاد مسعود زنگنه می توان به افرادی همچون : مرحوم منوچهر طاهرزاده ، سید جلال الدین محمدیان ، حمیدرضا خجندی ، آرش صمیمی و … اشاره داشت .

با توجه به  نام آلبوم سالار زنگنه ( زندگی یک نفره ) که نامی کاملا ً سینمایی است ، حضور چهره های معتبر سینمایی در بخش دکلمه ؛ تیزر و کلیپ این آلبوم ؛ دور از تصور نیست .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه