رفتن به بالا
  • شنبه - 1 شهریور 1393 - 10:53
  • کد خبر : ۱۴۶۰
  • چاپ خبر : زایا سلیمان ؛ از اجرا زنده و انتشار آلبوم “امیرعلی بهادری” خبر داد

زایا سلیمان ؛ از اجرا زنده و انتشار آلبوم “امیرعلی بهادری” خبر داد

زایا سلیمان (مدیر برنامه امیرعلی بهادری) از اجرا زنده و البوم جدید “امیرعلی بهادری” به صفحه موسیقی خبر داد  صفحه موسیقی – فرید توفیقی : “زایا سلیمان” از نوازنده های مطرح موسیقی که سابقه همکاری با خوانندگان مطرحی مثل  “احسان خواجه امیری” ، “فرزاد فرزین” و … را داشته ؛  در حال حاضر با خواننده جوان […]

زایا سلیمان (مدیر برنامه امیرعلی بهادری) از اجرا زنده و البوم جدید “امیرعلی بهادری” به صفحه موسیقی خبر داد 

Amir Ali Bahadori

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : “زایا سلیمان” از نوازنده های مطرح موسیقی که سابقه همکاری با خوانندگان مطرحی مثل  “احسان خواجه امیری” ، “فرزاد فرزین” و … را داشته ؛  در حال حاضر با خواننده جوان که کار خود را با ترانه سرایی آغاز کرد “امیرعلی بهادری” همکاری می نماید.

وی در مورد زمان پخش آلبوم «امیرعلی بهادری» افزود : طبیعتاً زمان پخش آلبوم را نمی شود دقیق اعلام کرد . اگر خدا بخواهد اواسط مهر ماه این اثر منتشر می شود .

زایا سلیمان ادامه داد : نامی که برای این آلبوم انتخاب شده است “فکر های منطقی” نام دارد . این نام را خود ِ آقای بهادری انتخاب کردند . وی همچنین اشاره کرد : شاید در انتها این نام تغییر پیدا کند ولی در حال حاضر هدف ما همین نام است .

زایا سلیمان در پاسخ به اینکه “امیرعلی بهادری” اجرای زنده برای این آلبوم در نظر گرفته است یا خیر تاکید کرد : قطعاً اجرا زنده هم خواهیم داشت . زمانی که آلبوم منتشر شود و چند تک آهنگ جدید که منتشر کردند و تعداد کار هایشان بیش از 15 الی 16 تراک شد قطعا ً اجرا زنده هم خواهیم داشت که به احتمال 90 درصد سال 1393 کنسرت ها را آغاز خواهیم کرد .

وی  افزود : در بخش تنظیم  “آرون حسینی” ، “اشکان آبرون” ، “پیمان میرزایی” و “امیر ارشیا” در این آلبوم همکاری و حضور دارند . تمام ملودی و ترانه های این آلبوم از ساخته های  “امیرعلی بهادری” است .

 

 

21629

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه