رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 مرداد 1393 - 11:24
  • کد خبر : ۱۳۹۷
  • چاپ خبر : پس از شش ماه ؛ سیروان با گروه جدیدش شب فوق العاده ایی را برای هوادارانش رقم زد

پس از شش ماه ؛ سیروان با گروه جدیدش شب فوق العاده ایی را برای هوادارانش رقم زد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی ( عکس ها از : علی مجلسی ) : کنسرت سیروان خسروی بعد از شش ماه ؛ 16 مرداد ماه جاری در تهران ؛ به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار شد و سیروان قطعاتی از آلبوم هایش نظیر “جاده رویاها” و “ساعت 9” را اجرا […]

photo 4

صفحه موسیقی – فرید توفیقی ( عکس ها از : علی مجلسی ) :

کنسرت سیروان خسروی بعد از شش ماه ؛ 16 مرداد ماه جاری در تهران ؛ به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار شد و سیروان قطعاتی از آلبوم هایش نظیر “جاده رویاها” و “ساعت 9” را اجرا کرد که با استقبال بی نظیری مواجه شد .

به گزارش سایت موزیک بورد این کنسرت با تاخیر طولانی آغاز شد . سالن کاملاً فضای پر انرژی را به همراه داشت و هواداران با مهتابی هایی که در اختیار داشتند آهنگ هایی که اجرا می شد را همراهی می کردند . نور پردازی سالن خیلی متفاوت انجام شده بود و این امر باعث شده بود که فضای این کنسرت را متفاوت تر و زیباتر جلوه دهد.

این اجرا با آهنگ توخیال کردی بری آغاز شد و آهنگ های عاشقتم ، بارون پاییزی ، آره ، هفتاد میلیون ستاره ، من عاشقت شدم ، اینم میگذره و بی قرار اجرا شد. سپس بعد از وقفه ای کوتاه به دلیل اذان ؛ آهنگ های نه نرو ، بازم بتاب ، دوست دارم زندگی رو ، دوست دارم ، به همین زودی و اگه تو مال من نیستی اجرا شدند .

از میهمانان این برنامه می توان اشاره ایی داشت به :  “امیر یگانه ” ، “امیر میلاد نیکزاد” ، “زانیار خسروی” ، “شهاب رمضان” و …

همچنین پدر و مادر سیروان خسروی نیز در این اجرا حضور داشتند .

سیروان در آخر برنامه گروه جدیدش را معرفی کرد : “یاشا حکیمی” نوازنده کیبورد ، “مجید پروریان” نوازنده گیتار بیس ، “نریمان نعیمی” نوازنده ساکسیفون ، “علی طاهایی” نوازنده درامز” ، “علیرضا ثنایی” و “امیر دانایی” نوازنده گیتار الکتریک .

حاشیه : مشکلاتی در صدابرداری بود که سیروان تمام سعی خود را انجام داد تا این اجرا به بهترین شکل صورت پذیرد … و در آخر هم سیروان از هوادارانش بابت مشکلات غیر منتظره و تاخیر طولانی عذرخواهی کرد .

 photo 1(1)   photo 1

photo 2(1)    photo 2

photo    photo 3

photo 3(1)

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه