رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 مرداد 1393 - 12:13
  • کد خبر : ۱۳۷۲
  • چاپ خبر : نام ِ آرمین عظیمی را بیشتر خواهید شنید

نام ِ آرمین عظیمی را بیشتر خواهید شنید

صفحه موسیقی – محمد اکبری : آرمین عظیمی ؛ جوان ترین خواننده پاپ پس از مدتی سکوت ؛ با دست پر به مارکت باز می گردد . این خواننده جوان که سابقه بازیگری در فیلم ” راز دشت تاران ”  در کنار ترانه علیدوستی ، رضا شفیعی جم و … را در کارنامه خود دارد […]

Armin1

صفحه موسیقی – محمد اکبری : آرمین عظیمی ؛ جوان ترین خواننده پاپ پس از مدتی سکوت ؛ با دست پر به مارکت باز می گردد . این خواننده جوان که سابقه بازیگری در فیلم ” راز دشت تاران ”  در کنار ترانه علیدوستی ، رضا شفیعی جم و … را در کارنامه خود دارد به زودی با قطعات جدیدش ؛ مخاطبین خود را غافلگیر می نماید .

تقریبا ً دو سال پیش ؛ آرمین عظیمی آلبومی که متعلق به دوره نوجوانی وی  بود را روانه بازار نمود که چهره های شاخص و قابل اعتنای موسیقی نظیر ِ  بابک صحرایی ، بابک جهانبخش ، فرزاد فرزین ، فرزاد فتاحی ، میلاد ترابی ، پوریا حیدری و … با وی همکاری داشتند و گروهی از بهترین های عرصه نوازندگی نیز در آلبوم ِ ” رویا ” برای آرمین ساز نواخته بودند .

آرمین عظیمی که در دوره خردسالی سابقه همکاری با سید فرید احمدی (  ترانه سرای مطرح موسیقی ) را در کارنامه دارد ؛  به دلیل تحصیل و آموزش بیشتر در زمینه موسیقی مدتی سکوت کرد و اکنون آثار جدید وی در مرحله تولید می باشند .

وی اکنون جوان ترین خواننده پاپ موسیقی ما به لحاظ حرفه ای است . چرا که بسیاری از خوانندگان این رده سنی نگاه ویژه ایی به این مقوله ندارند ؛ آرمین عظیمی اما با پیشینه ی خوب خود و همچنین با برنامه ریزی های دقیق و تفکری حرفه ایی ؛ این راه را ادامه خواهد داد .

مهدی عظیمی چهره خوش نام موسیقی ؛ مدیریت برنامه های آرمین عظیمی را بر عهده دارد و محسن معراجی از فعالان عرصه تولید ؛ تهیه کنندگی و رسانه  ؛ مدیریت هنری چند قطعه از آثار جدید آرمین و همچنین مدیریت رسانه ایی ایشان را عهده دار شده است .

 

 

 

 

 

Armin2

آرمین عظیمی ؛ عکس از سروش لطف الهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

123

آرمین عظیمی در خردسالی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه