رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 مرداد 1393 - 11:01
  • کد خبر : ۱۳۶۸
  • چاپ خبر : معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از عدم لغو کنسرت احسان خواجه امیری در اهواز خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از عدم لغو کنسرت احسان خواجه امیری در اهواز خبر داد.

صفحه موسیقی : فرج الله خبیر در خصوص لغو کنسرت احسان خواجه امیری در اهوازگفت: برای برگزاری این کنسرت همه مراحل قانونی طی شده است به همین دلیل برگزاری این کنسرت با مشکلی مواجه نخواهد بود. وی افزود: نه تنها این کنسرت بلکه هر برنامه فرهنگی دیگری نیز که مراحل قانونی را طی کرده و […]

صفحه موسیقی : فرج الله خبیر در خصوص لغو کنسرت احسان خواجه امیری در اهوازگفت: برای برگزاری این کنسرت همه مراحل قانونی طی شده است به همین دلیل برگزاری این کنسرت با مشکلی مواجه نخواهد بود.

وی افزود: نه تنها این کنسرت بلکه هر برنامه فرهنگی دیگری نیز که مراحل قانونی را طی کرده و مجوزات لازم را نیز از مراجع مربوطه دریافت کرده در همان موعد مقرر خود به اجرا در خواهد آمد.

خبیر همچنین در خصوص ارسال پیامک انبوه از سوی گروهی خاص به هزاران شهروند اهوازی مبنی بر تجمع در برابر سینما هلال و جلوگیری از اجرای کنسرت گفت: برگزاری چنین تجمعی غیر قانونی است و در صورتی که این تجمع صورت بگیرد با عوامل آن برخورد می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نحوه ارسال این پیامک را که مردم را به تجمع غیر قانونی تشویق کرده از سوی سازمان مخابرات اهواز پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است برگزاری کنسرت های موسیقی در اهواز با مشکلات فراوانی همراه است و هر زمان که خبر برگزاری یک کنسرت موسیقی منتشر می شود زمزمه هایی در خصوص لغو آن به گوش می رسد.

بنا به این گزارش  کنسرت احسان خواجه امیری چند ماه گذشته در آبادان نیز لغو شده بود.

 

 

 

 

 

 

به نقل از مهر

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه